Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-05@02:05:48 GMT

برپایی گذر کودک در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۶۲۶۶

برپایی گذر کودک در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا غلامی با اشاره به برپایی غرفه های متنوع و شاد ویژه کودکان در سالن گذر کودک سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، افزود: در این سالن برنامه های مختلفی از جمله قصه خوانی با عروسک های انگشتی، مشاوره کودک و آموزش نقاشی، سفالگری و حجم دادن به گل و سفال، بازیهای فکری، کاردستی و اوریگامی اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تأکید بر استقبال گسترده کودکان و خردسالان از سالن گذر کودک،گفت: کودکان با حضور در این غرفه ها می توانند در بازی های آموزشی شرکت کنند.

به گفته معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 این غرفه ها در ایام برپایی نمایشگاه کتاب هر روز از ساعت 10 لغایت 19 پذیرای کودکان و خردسالان است.

وی در ادامه با اشاره به برپایی غرفه های فرهنگی و آموزشی و ایستگاه های سرگرمی در مصلی امام خمینی(ره)، یادآور شد: برپایی ایستگاه نقاشی، سرگرمی، خلاقیت و مسابقه، اجرا و آموزش بازی های سنتی و بومی، ارائه مشاوره حضوری والدین و برگزاری نمایشگاه محصولات آموزشی از دیگر اقدامات این معاونت در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

701

محمدرضا غلامی معاون امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری منطقه 7 گذر کودک نمایشگاه بین المللی کتاب

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۶۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران،ناشران برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت فرصت دارند با مراجعه به سامانه book.icfi.ir نسبت به آماده سازی پنل مجازی‌، ویرایش قیمت کتاب‌ها، تعداد کتاب‌های موجود و آماده‌سازی پنل پست کتاب خود اقدام کنند.

همچنین ناشران می‌توانند شماره تماس‌های مورد نیاز خریداران کتاب برای دریافت مشاوره یا برقراری ارتباط را در بخش تنظیمات پنل کاربری خود قرار دهند.

ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز پاسخگویی بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تماس بگیرند.

کد خبر 6095806 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • افزایش فضای نمایشگاهی و تعداد ناشران در نمایشگاه کتاب
  • مرکز مطالعات عراق با ۱۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می آید
  • بهار کتاب ایران/از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • بهار کتاب ایران؛از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه