Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: قرارگاه جوادالائمه(ع) اراک ۲ میلیارد ریال به مناطق محروم و حاشیه‌ای اراک تخصیص داد. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ استانها مرکزی نظرات

محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به اقدامات انجام گرفته قرارگاه جواد الائمه(ع) در راستای حمایت از اقشار محروم اظهار داشت: قرارگاه جوادالائمه(ع) با هدف رسیدگی به مناطق محروم و حاشیه‌ای شهرستان اراک تشکیل شده و درسال 96 بیش از30 برنامه، در راستای حمایت و ساماندهی به اقشار محروم و آسیب‌دیده عملیاتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: در این راستا علاوه بر امکانات در نظرگرفته شده  اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال هم در این زمینه تخصیص یافته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: با هدف رسیدگی سریع‌تر به مشکلات و آسیب‌های مناطق حاشیه‌نشین و محروم برای 5 محله و از محل قرارگاه محرومیت زدایی خاتم الانبیاء سپاه، مبلغ 2 میلیارد ریال در نظر گرفته شده و بخش دیگر آن با کمک و مساعدت سازمان‌ها و ادارات مربوطه تامین میشود.

رضایی بیان کرد: هر محله یک هیئت امناء دارد که امام جماعت مسجد، نماینده انجمن و اولیاء مدارس و فرمانده پایگاه محله در آن عضو هستند همچنین از معتمدین محله‌ هم درموضوعات مختلف مشورت گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح از سال 96 در حال اجرا است گفت: هر طرحی برای عمران و آبادانی محله‌ها در نظر گرفته شود ابتدا در قرارگاه جواد الائمه، بررسی و سپس عملیاتی می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک عنوان کرد: ساخت سرای محله، سالن‌های ورزشی، مجتمع‌های آموزشی، تفریحی، پروژه‌های عمرانی و خدمات پزشکی در سطح محله‌ها از جمله کارهای این قرارگاه محسوب می‌شود.

رضایی افزود: با مشورت هیئت امناء محله و انجام کارهای عمرانی مانند جدول کشی معابر، آب رسانی، تعمیرو روشنایی برق محل، ایجاد خانه بهداشت در اقدامات دیگرانجام می‌شود.  

وی خاطرنشان کرد: همچنین یکی از اقدامات مهم که دراولویت برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی تبیین شده است درمان و بهبودی معتادان محله‌ها است، درمان معتادان این محله دراین قرارگاه، ابتدا شناسایی شده و سپس و معرفی معتادانی که توان مالی برای ترک اعتیاد در کمپ را ندارند به شکل رایگان انجام می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک ادامه داد: تاکنون 65نفر از معتادان شناسایی شده و به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شده‌اند، همچنین در کنارآن رسیدگی به خانواده‌های معتادان انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ ع

R41371/P1494/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت، افزود: هم اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار شده و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: همچنین امسال احداث ۴ خانه بهداشت در روستا‌های تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیّران سلامت در این شهرستان ادامه داد: ۳۰ میلیارد از طرف خیّران سلامت برای تکمیل طرح بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه اندازی خدمات شیمی‌درمانی هلال‌احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و ۵ درصد هم از طرف هلال‌احمر تامین خواهد شد.

عباسی در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین‌اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولویت‌های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تکمیل این طرح‌ها سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت