Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري صداوسيما ؛ سعید رافضی با اعلام این خبر گفت: در راستای افزایش توانمندی های ورزشی بانوان در رشته های رزمی با هماهنگی های صورت گرفته با فدراسیون ورزش های رزمی کشور، اولین دوره آموزشی یکروزه کاراته در رده سنی نوجوان و جوانان بانوان برگزار می شود.
 
مسئول واحد سلامت و ورزش های همگانی شهرداری کهریزک اظهار داشت: این دوره آموزشی در تاریخ بیستم اردیبهشت ماه برگزار می شود و علاقه مندان به این رشته ورزشی پس از گذراندن دوره آموزشی از سوی مربیان موفق به دریافت گواهینامه مهارت می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
 
وی خاطر نشان کرد؛ تمامی بانوان ورزشکار شهر کهریزک می توانند جهت ثبت نام در این دوره آموزشی یکروزه به ورزشگاه شهدای قاسم آباد مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم

حواشی رخ داده در ورزشگاه آزادی، سبب شد محل استقرار هواداران بانوان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تغییر کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 19:30 امروز (چهارشنبه) به مصاف هم رفتند. حین بازی حواشی که میان هواداران دو تیم رخ داد، عاملی برای جابه‌جایی هواداران بانوان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شد. هواداران خانم پرسپولیس در نیمه اول در طبقه دوم و بالای سر سپاهانی‌ها حضور داشتند.

هواداران سپاهان خطاب به بانوان هوادار پرسپولیس شعار دادند و اشیایی هم پرتاب کردند و به همین دلیل با تصمیم مسئولان برگزاری مسابقه، بانوان هوادار روی سکوها جابه‌جا شدند.

 

.

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • اکسپو فرصتی برای توسعه
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!