Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور استان همدان با بیان اینکه پلیس با خودروهای دارای برچسب تبلیغاتی و شیشه دودی در همدان برخورد می‌کند، گفت: در هفته گذشته در برخورد با این تخلفات بیش از یک‌هزار دستگاه خودرو جریمه و رانندگان موظف به رفع نقص و کندن برچسب شدند. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سرهنگ علی فکری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از تخلفاتی که بعضاً در سطح شهر دیده می‌شود تیره کردن شیشه خودرو توسط برچسب است که اصطلاحاً به دودی کردن شیشه خودرو معروف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین اقدام به نصب برچسب‌های تبلیغاتی از سوی شرکت‌ها و برخی فروشگاه‌ها بدون مجوز نیز جزء تخلفات شایع این روزها به‌ویژه در سطح شهر همدان است.

فکری با بیان اینکه به استناد ماده 221 آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی نصب پرده یا کرکره یا هر چیز دیگری که مانع دید راننده وسیله نقلیه شود ممنوع است، گفت: این اقدامات خود یکی از دلایل وقوع تصادف می‌شود..

رئیس پلیس راهور استان همدان عنوان کرد: همچنین به استناد ماده 207 آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی نصب هر نوع علائم و پلاک‌های متفرقه و همچنین الصاق یا نصب یا نقش هر نوع آگهی، نوشته، عکس و نوشتن عبارات و ترسیم نقوش روی شیشه‌ها یا بدنه درونی یا بیرونی وسایل نقلیه به‌منظور تجارت، تبلیغ، نمایش و مانند آن ممنوع است، مگر بر اساس ضوابطی که به پیشنهاد شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور به تصویب وزیر کشور خواهد رسید و در مورد جاده‌ها با تصویب وزارت راه و ترابری اقدام می‌شود.

فکری تأکید کرد: در هفته گذشته در برخورد با این تخلف بیش از یک هزار دستگاه خودرو به دلیل ارتکاب این دو تخلف متوقف که ضمن اینکه برابر قانون مبلغ 500 هزار ریال اعمال قانون شده‌اند، راننده موظف به رفع نقص و کندن برچسب‌های نصب شده بر روی خودرو شد.

وی ابراز کرد: از رانندگان درخواست می‌کنم که از دودی کردن شیشه و چراغ‌های خودروی خود جداً پرهیز کنند.

انتهای پیام/م

R41405/P1486/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۷۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص زمین به خانواده ۳ فرزند به بالا در استان همدان

مجید صالحی امیر در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: با توجه به کاهش نرخ جمعیت در کل کشور، قانون حمایت از جوانی جمعیت یکی از قوانین خوبی بود که توسط مجلس مصوب ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح دارای ۷۳ ماده قانونی است که ماده ۳ ،۴ و قسمتی از ماده ۵ این قانون به تخصیص زمین به متقاضیانی که دارای سه فرزند و بیشتر هستند اشاره کرده است افزود: از تاریخ ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ کسانی که دارای فرزند سوم یا بیشتر شده اند با شرایط قید شده وارد سامانه می‌شوند و مدارک خود را بارگذاری کنند و بعداز صحت سنجی مراحل واگذاری زمین طی خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان یادآور شد: طبق قانون، اولویت با کسانی است که فرزند چهارم و بیشتر دارند و این افراد اگر فرم ج آنها قرمز شده است می‌توانند یک مرحله دیگر در این طرح شرکت کنند و شرط مالکیت برای این طرح ملاک نیست.

صالحی امیر ادامه داد: در خصوص شهرهای بالایی ۵۰۰ هزار نفر جمعیت طبق قانون در شهرهای همجوار در صورت موجود بودن زمین دولت یک قطعه زمین ۲۰۰ متری به آنها اختصاص خواهد داد.

کد خبر 6096930

دیگر خبرها

  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزییات
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • تخصیص زمین به خانواده ۳ فرزند به بالا در استان همدان
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق