Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@03:04:53 GMT

اخبار کوتاه از صدور پروانه ترافیکی تا تئاتر رضوی

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۷۳۸۳

‍‍‍‍‍‍

فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۷۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور 6 پروانه ساخت جدید فیلم سینمایی

ابوالفضل جلیلی برای فیلم جدیدش پروانه ساخت گرفت.

به گزارش ایسنا، آخرین فیلم ساخته شده جلیلی «مسیر معکوس» بود که اگرچه از جشنواره شانگهای جایزه بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد، اما هنوز به نمایش درنیامده است.

براساس خبرهای منتشر شده، او در سال گذشته هم مشغول ساخت فیلمی به نام «داد» بود که برخی کارهای فنی آن باقی مانده‌ است. جلیلی به تازگی از سازمان سینمایی برای ساخت یک فیلم جدید با نام «آب» مجوز گرفته است.

طبق اعلام روابط عمومی سازمان سینمایی، «آب» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی ابوالفضل جلیلی پروانه ساخت گرفته است.

دیگر فیلمنامه‌هایی که از شورای پروانه ساخت مجوز گرفته‌اند شامل «گل بابا» به تهیه‌کنندگی سیداحمد میرعلائی میرآبادی، کارگردانی و نویسندگی حسن صیدخانی و حسین صیدخانی، «عاشق پائیز» به تهیه‌کنندگی سحر صباغ سرشت، کارگردانی میثم بیدقی و نویسندگی آرمین طهماسی نادری چگنی، میثم بیدقی و علی باطنی کیسمی، «تیم شوتی» به تهیه‌کنندگی هوشنگ گل‌دوز توکلی، کارگردانی و نویسندگی سعید جلیلی، «تلألو» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی رضا جعفری می‌شوند.

همچنین قرار است سری دوم انیمیشن «پسر دلفینی» با نام «آبان» ساخته شود که پروانه آن به تهیه‌کنندگی محمدامین همدانی، کارگردانی محمد خیراندیش دولابی و نویسندگی محمد شکوهی روشنی و محمد خیراندیش دولابی، موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ادعای سرقت ادبی بر علیه فیلم «پرویزخان» ؛ از روی فیلمنامه «غرش شیر» ساخته شده است (+عکس اسناد)

دیگر خبرها

  • صدور ۱۱۲ پروانه نشان حلال در فارس
  • صدور 6 پروانه ساخت جدید فیلم سینمایی
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • صدور بیش‌از ۱۲ هزار فقره پروانه کسب صنفی در استان بوشهر
  • صدور ۲۱۵ پروانه ساختمانی در منطقه ۹ اصفهان طی ۶ ماه
  • فراخوان نخستین جشنواره «اتقان» منتشر شد
  • صدور نخستین پروانه بهره برداری گردشگری کشاورزی در یزد
  • خبر‌های کوتاه
  • ◄ صدور پروانه عبور و تردد محمولات ترافیکی با محدودیت انجام می شود
  • صدور ۲۵ هزار پروانه صنفی در مشهد