Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-19@06:28:11 GMT

قضاوت در فینال مسابقات آسیا برایم مهم بود

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۷۶۲۷

به گزارش وانانیوز، 

فرزاد صادق‌پور در گفت‌وگویی، در پاسخ به این سوال که گویا شما از سوی فدراسیون جهانی برای قضاوت در مسابقات قهرمانی جوانان قاره آفریقا دعوت شده بودید، گفت: بنده برای قضاوت در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا راهی تایلند شده بودم که مسئولان فدراسیون کشورمان همان جا به من اطلاع دادند که از سوی فدراسیون جهانی برای قضاوت در مسابقات قهرمانی جوانان قاره آفریقا دعوت شده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمیل ارسالی از سوی فدراسیون جهانی را به من ارائه کردند و بعد از آن برای پیگیری مراحل قانونی راهی سفارت شدم و تمام مراحل اعزامم به کشور مراکش را انجام دادم.

داور سه ستاره بین المللی بوکس ایران در پاسخ به این سؤال که به چه دلیلی برای قضاوت در این مسابقات راهی کشور مراکش نشدید، گفت: من روادید کشور مراکش را دریافت کردم، خروجی‌ و پول ویزا را نیز پرداخت کردم، اما نمی‌دانم به چه دلیل بلیت من از سوی فدراسیون جهانی به ایران ارسال نشده است.

داور سه ستاره بین‌المللی بوکس در پاسخ به این سؤال که آیا بابک بردبار رئیس کمیته داوران فدراسیون کشورمان این موضوع را پیگیری کرده است یا خیر، گفت: من اصلاً نمی‌دانم که بردبار این موضوع را پیگیری کرده است یا خیر، فقط می‌دانم مسئولان فدراسیون این موضوع را پیگیری کرده‌اند.

صادق‌پور در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: بنده قضاوت‌های مختلفی را در رویدادهای مهم داشته‌ام و حتی در فینال وزن ۷۵ کیلوگرم مسابقات قهرمانی آسیا در بخش جوانان که در تایلند برگزار شد را نیز برعهده داشتم. در این رقابت نماینده تایلند و قزاقستان مبارزه می‌کردند که بنده قضاوت این دیدار را برعهده داشتم. در حضور داوران آمریکایی، هلند، ایرلند، آرژانتین و... که همه داوران بی‌طرف بودند بنده به عنوان داور فینال این مسابقات انتخاب شدم. این اتفاق مهمی برای من بود و خوشبختانه توانستم قضاوت خوبی را انجام دهم.

وی در پاسخ به این سؤال که پس با این حساب اعزام شما به این رقابت‌ها لغو شده است، گفت: بله، متأسفانه باید طی دو، سه روز گذشته در کشور مراکش حضور پیدا می‌کردم، اما نمی‌دانم چرا بلیت من به فدراسیون ارسال نشده است. همیشه زمانی که یک داور به مسابقات دعوت می‌شود،‌ میزبان هزینه بلیت را پرداخت می‌کند، اما این اتفاق عجیبی است که رخ داده و نمی‌دانم چرا بلیت من ارسال نشده است. بنده اولین داور سه ستاره بین‌المللی استان تهران هستم که در مجموع ۴ داور در کل کشورمان هستند که داور سه ستاره محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۷۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رقبای تیم بسکتبال ایران در مسابقات کاپ آسیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات کاپ آسیا سطح B کمتر از ۱۸ سال دختران ۲۰۲۴ از ۴ الی ۱۰ تیر ۱۴۰۳ به میزبانی چین برگزار خواهد شد. ایران در کنار تیم‌های قرقیزستان، لبنان، مالدیو، سوریه، هنگ‌کنگ، ساموآ و یک نماینده از جنوب شرقی آسیا (SEABA) در این مسابقات حضور خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اولین قضاوت داور جنجالی بعد از ماجراهای دربی
  • اعلام رقبای تیم بسکتبال ایران در مسابقات کاپ آسیا
  • انتخاب داور ژاپنی برای دیدار ایران - ترکمنستان
  • ایران میزبان مسابقات کوراش قهرمانی آسیا شد
  • قضاوت داوران ژاپنی در دیدار ایران و ترکمنستان
  • میرزا بیگی: اعلام پنالتی به سود پرسپولیس درست بود
  • مرادی: در نیم‌فصل دوم داوری‌ها بهتر شد/ برای VAR نیروی انسانی نداریم
  • اگر به آسیا اعزام می‌شدیم، شانس پارالمپیکی شدن داشتیم
  • کار سخت داور جوان در بازی حساس هفته
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و یکم لیگ برتر/قضاوت ناظمی و صفایی برای سرخابی ها