Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@08:32:01 GMT

استاندار تهران: دولت در کاهش دغدغه تولیدکنندگان مصمم است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۷۸۰۸

استاندار تهران: دولت در کاهش دغدغه تولیدکنندگان مصمم است

تهران ـ ایرنا ـ استاندار تهران با بیان اینکه دولت مصمم به کاهش دغدغه تولیدکنندگان است گفت: با رفع نیاز تولیدکننده در بخش گشایش اعتبارات شاهد کاهش قیمت تمام شده تولید می شویم که در کنار افزایش کیفیت می تواند به رونق تولید داخلی بیانجامد.

به گزارش روز سه شنبه از استانداری تهران، محمدحسین مقیمی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: روز گذشته در سفر به شهرستان پاکدشت با کارآفرینان و صاحبان صنایع شهرک های صنعتی دیدار و در جریان مشکلات این واحدها قرار گرفتیم، مشکلاتی که از سوی تولیدکنندگان صنعتی مطرح شد با صرف زمان و همکاری از سوی دستگاه ها قابل حل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه موضوعات مربوط به ارزش افزوده از مهمترین مشکلات واحدهای صنعتی در پاکدشت است تصریح کرد: مسائلی از سوی تولیدکنندگان واحدهای ریخته گری در شهرک صنعتی پاکدشت طرح شد که نشان می دهد؛ با ممانعت از صادرات ضایعات آهن مشکلات این واحدها مرتفع و از تعطیلی آنها جلوگیری می شود.
استاندار تهران ادامه داد: در جلسات مربوط به رفع مشکلات صنایع ، بهبود فضای کسب و کار و جلوگیری از قاچاق کالا باید به تصمیماتی برسیم تا کاهش دغدغه تولیدکنندگان در بخش های مختلف را شاهد باشیم.
مقیمی در بخش دیگری از سخنانش به تصمیم دولت در کنترل نرخ ارز اشاره کرد و گفت: تصمیم شجاعانه دولت موجب کنترل نوسان نرخ ارز شده است و دولت در ادامه اجرای آن مصمم است.
وی گفت: دستورالعمل بخش های قانونی که از ارز استفاده می کنند از سوی بانک مرکزی اعلام شده است و بخش هایی که نگرانی ایجاد کرده عمدتا منتهی به قاچاق می شود در این شرایط که قاچاق کالا با ارز حدود ٧ هزار تومان انجام می شود، وظیفه وزارت صنعت معدن و تجارت برای بهبود شرایط تولید داخل با ارز ٤٢٠٠ تومان پر رنگ تر می شود.
استاندار تهران با بیان اینکه با گشایش اعتبار دغدغه تولیدکنندگان در خصوص بهره مندی از ارز مرتفع می شود افزود: با رفع نیاز تولیدکننده در بخش گشایش اعتبارات شاهد کاهش قیمت تمام شده تولید می شویم که در کنار افزایش کیفیت می تواند به رونق تولید داخلی بیانجامد.
تهرام/6139//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد استاندار تهران كميسيون مبارزه با قاچاق كالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۷۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری

به گزارش خبرنگار مهر، امیر لاجوردی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به سوال یکی از کاربران مبنی بر تولید مودم نسل ششم در داخل کشور گفت: هفته پیش دقیقاً همین‌کار را کردیم. در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید داخل، با تفاهم با تولیدکنندگان عزیز داخلی و اپراتورها قرار شد چهل درصد نیاز اپراتور، در تامین مودم پروژه فیبر، از داخل تامین شود البته به شرطی که تا شش ماه آینده محصولی با کیفیت مناسب تولید شود.

کد خبر 6092720 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان