Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@07:51:51 GMT

رئیس جدید فدراسیون تیراندازی با کمان انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۷۹۲۱

رئیس جدید فدراسیون تیراندازی با کمان انتخاب شد

به گزارش ایسکانیوز، مجمع انتخاباتی فدراسیون تیر و کمان صبح امروز (دوشنبه 18 اردیبهشت) در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. ریاست مجمع را محمدرضا داورزنی بر عهده داشت و شاهرخ شهنازی نیز نماینده کمیته ملی المپیک بود.

برای ریاست فدراسیون تیر و کمان بعد از انصراف سه کاندیدا در روزهای گذشته، 5 نامزد به نام های محسن باقریان فرح آبادی، حمیدرضا بتو، غلامرضا شعبانی بهار، منصور عبدی و احمد ارشدی احمد ارشدی با هم رقابت کردند که پیش از آغاز مجمع احمد ارشدی، یکی دیگر از کاندیداها انصراف داد تا در نهایت انتخابات تیر و کمان با 4 کاندیدای باقی مانده آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان مجمع امروز، غلامرضا شعبانی‌بهار با 29 رای توانست برای 4 سال رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان شود. محسن باقریان 13 رای، وحمیدرضا بتو 2 رای کسب کردند. منصور عبدی نیز هیچ رأیی نداشت.

602

فدراسیون تیراندازی باکمان ایران ملی کمیته

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی با حضور سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی در سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز حضور دارد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سید عباس‌ هاشمی‌منش و محمد نوحی به عنوان کاندیدا معرفی شده بودند که با انصراف حجت جوانمردی، رضا شهرانی و محمد نوحی، رقابت بین سید مجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش ادامه پیدا کرد.

در پایان رای گیری از اعضای مجمع؛ سیدعباس هاشمی‌منش با کسب ۳۶ رای از از مجموع ۴۸ رای اعضای مجمع، به عنوان رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد.

کد خبر 6093935

دیگر خبرها

  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد