Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@11:45:58 GMT

ایلام| فعالیت سامانه بارشی در ایلام تا فردا ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۸۰۱۹

ایلام| فعالیت سامانه بارشی در ایلام تا فردا ادامه دارد

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی ایلام گفت: فعالیت سامانه بارشی ایلام تا اواخر فردا چهارشنبه ادامه دارد. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ استانها ایلام نظرات

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، مجتبی میهن‌پرست صبح امروز در رابطه با سامانه بارشی ایلام اظهار داشت: فعالیت سامانه بارشی  ایلام تا اواخر فردا چهارشنبه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی ایلام گفت: سامانه بارشی که از دیروز(دوشنبه) در ایلام آغاز شده‌ است تا اواخر چهارشنبه ادامه و با فعال شدن موج بارشی از بامداد امروز رگبار باران در اکثر مناطق استان گزارش شده است و به تدریج امروز تمام استان را در برمی‌گیرد.

میهن‌پرست گفت: پیش‌بینی آن است که روز پنجشنبه به صورت پراکنده در برخی مناطق استان این سامانه فعال است و تا اوایل هفته آینده به صورت متناوب در سطح استان بارندگی به صورت رگبار و رعد و برق وجود دارد.

انتهای پیام/ح

R7718/P1357/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۸۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، امروز و فردا شرایط جوی در سطح استان همچنان ناپایدار بوده و در مناطقی از استان بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش باران غالباً در ساعات بعدازظهر و عصر و به صورت رگبار و رعدوبرق گاهی توأم با تندباد موقتی انتظار می‌رود، گفت: توجه به توصیه‌های هشدار هواشناسی استان شماره ۴ سطح زرد تاکید می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: فردا از شدت ناپایداری‌ها کاسته شده و تنها در مناطق کوهستانی بارش پراکنده احتمال می‌رود.

کوهی ادامه داد: همچنین طی دو روز آینده با نفوذ پرفشار سطح زمین در منطقه ضمن وزش باد خزری، دمای هوا به طور نسبی کاهش یافته و آسمان استان غالباً نیمه ابری تا ابری خواهد بود.

وی با بیان اینکه از این‌رو امروز و فردا هوای خنکی در سطح استان به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان حاکم می‌شود، افزود: مجدداً از روز چهارشنبه با پایداری شرایط جوی، آسمان استان غالباً صاف بوده و دمای هوا در طول روزها به طور محسوس افزایش می‌یابد.

کد خبر 6085752

دیگر خبرها

  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد
  • رگبار پراکنده باران و رعد و برق در زنجان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا سه شنبه/دمای هوا افزایش می‌یابد
  • دما در گلستان به ۳۴ درجه رسید؛ ورود سامانه بارشی از دوشنبه
  • فعالیت سامانه بارشی بهاری از امروز در ایلام آغاز می‌شود
  • پیش بینی باران های رگباری در شمال استان سمنان