Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: جامعه روحانیت شیراز با صدور پیامی، ضایعه ارتحال آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده سابق ولی فقیه در فارس و امام جمعه سابق شیراز را تسلیت گفت و از مردم برای حضور در مراسم تشییع وی دعوت کرد.

به گزارش دریافتی خبرگزاری شبستان از شیراز، جامعه روحانیت شیراز با صدور پیامی، ضایعه ارتحال آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده سابق ولی فقیه در فارس و امام جمعه سابق شیراز را تسلیت گفت و از مردم برای حضور در مراسم تشییع وی دعوت کرد، در این پیام آمده است:

 

انا لله و انا الیه راجعون

 

اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شی

 

ارتحال عالم جلیل القدر ، مفسر قرآن کریم حضرت آیت الله حاج شیخ اسدالله ایمانی نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه محبوب شیراز و یار راستین امام و رهبری موجب  تأثر و تأسف فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این عالم مجاهد در طول عمر با برکت خویش در حمایت از امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری مدظله العالی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند و پشتیبانی قوی برای اهل ایمان بودند.

 

جامعه روحانیت شیراز این ضایعه مولمه را به پیشگاه اقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، محضر مراجع عظام تقلید خاصه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، علمای اعلام، روحانیون و طلاب، حوزه های علمیه، شاگردان، بیت مکرم و معظم ایشان، مردم شریف و ولایتمدار استان فارس و بوشهر مخصوصاً مردم شهر مقدس شیراز و کازرون تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات را مسئلت می نماییم.

 

ضمناً به اطلاع میرساند که مراسم تشییع این عالم نستوه روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت راس ساعت 9 صبح از محل نهاد نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز واقع در میدان امام حسین (ع) به طرف حرم مطهر حضرت احمد بن موسی، شاهچراغ (ع) برگزار می گردد و از عموم مردم ولایتمدار و قدرشناس استان فارس و شهر مقدس شیراز دعوت بعمل می آید.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران مصلی اقتصاد مقاومتی سبک زندگی اسلامی بیرجند مسجد دولت بین المللی مساجد نمایشگاه کتاب آیت الله اسدالله ایمانی درگذشت آیت الله اسدالله ایمانی آیت الله ایمانی امام جمعه شیراز نماز جمعه شیراز درگذشت شیراز کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۸۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد امام جمعه شیراز از تبلیغات بیلبورد‌های شهری

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در نشست شورای فرهنگ عمومی با انتقاد از نحوه و ابعاد اختصاص یافته به بیلبورد‌های حاوی پیام‌های فرهنگی در سطح شهر، گفت: در برخی نقاط پیام‌های خوبی نصب شده، اما به شکلی است که مخاطب آن را نسبت به تابلو‌های تبلیغات بازرگانی در اولویت نمی‌داند.

او افزود: بیلبورد‌های تبلیغ فرهنگی باید هنرمندانه و با سلیقه طراحی شود و توزیع آن در سطح شهر نیز متناسب باشد.

دژکام با بیان اینکه تابلو‌های تبلیغاتی نیز برای کسب درآمد‌های مورد نیاز ضروری است، گفت: معاونت فرهنگی شهرداری شیراز باید نوعی تناسب و تعادل میان تابلو‌های بازرگانی و فرهنگی ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: این استان در فعالیت رسانه‌ای ضعیف است، به عنوان نمونه جمعیت حاضر در راهپیمایی روز قدس فارس تعجب آور و قابل توجه بود، اما در انعکاس رسانه‌ای این حضور عملکرد موفقی نداشتیم که بخشی از آن به دلیل کمبود امکانات است.

او گفت: تیم رسانه‌ای دستگاه‌های فرهنگی فارس باید میداندار باشد و به گونه‌ای تولید محتوا کند که کیفیت لازم را برای انتشار در رسانه‌های ملی داشته باشد و شهرداری اگر لازم است مصوبه دائم تامین امکانات رسانه‌ای را با طرح در شورای اسلامی شهر دریافت کند.

نماینده ولی فقیه در فارس بار دیگر بر لزوم تدوین ضابطه‌های گردشگری اسلامی ایرانی،گفت: این ضابطه‌ها باید از سوی وزارت میراث فرهنگی به شکلی دقیق تدوین شود و در همین چارچوب حرکت کنیم، نه اینکه بازدید از اماکن گردشگری در هر شهر به گونه‌ای باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل
  • عملیات «وعده صادق» نقطه عطف عبور از چالش‌ها است
  • (عکس) تصویری از حضور فرزند رهبر انقلاب در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله شیخ حبیب الله احمدی
  • حضور فرزند رهبر معظم انقلاب در یک مراسم تشییع | عکس
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز
  • رونمایی از یادمان «نشان فداکاری مقام معظم رهبری به شهدای دانشگاه افسری امام علی (ع)»
  • پیام نماینده مقام معظم رهبری در بوشهر در حمایت از حمله موشکی
  • ایران سیلی جانانه‌ای به رژیم صهیونیستی زد
  • انتقاد امام جمعه شیراز از تبلیغات بیلبورد‌های شهری
  • وحدت به جای تخریب و تفرقه