Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:28:04 GMT

نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی توسعه می یابد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۸۵۴۱

نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی توسعه می یابد

ارومیه- ایرنا- رییس حوزه هنری آذربایجان غربی با اشاره به اختصاص یک فضای جدید برای نگارخانه ارومیه، گفت: این مکان جدید به امکانات باکیفیت و حرفه ای نظیر روشنایی موضعی مجهز می شود و برخلاف مکان سابق از فضای هندسی متناسبی برخوردار است.

احد هوشمند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه محل قبلی نگارخانه حوزه هنری حدود 120 مترمربع مساحت داشت، افزود: کیفیت سالن و فضای قبلی نگارخانه ارومیه مورد انتقاد هنرمندان قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه این نگارخانه با هدف ایجاد جریان پایدار هنری در استان فعالیت کرده است، اضافه کرد: محل جدید نگارخانه ارومیه با 150 مترمربع مساحت تا پایان نیمه اول سال جاری به بهره برداری می رسد.
وی افزود: تا زمان بازگشایی نگارخانه جدید ارومیه، نمایشگاه های هنری به صورت محیطی و در اماکنی نظیر مساجد و محلات مختلف شهر برپا می شود.
به گزارش ایرنا نگارخانه ارومیه از شهریور سال 1393 شروع به کار کرد و 102 نمایشگاه هنری تا پایان سال 1396 در آن مکان برگزار شد.
نگارخانه ها یکی از فضاهای هنری برای برپایی رویدادهای هنری چون نمایشگاه ها و کارگاه های آموزشی محسوب می شود و در نمایش آثار هنری و ایجاد نشاط در جامعه نقشی مهم ایفا می کند.
7129/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي هنر نگارخانه اروميه آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌‌غربی از رهاسازی مجدد آب یک سد برای تأمین حق‌آبه دریاچه ارومیه خبر داد.

به گزارش ایرنا، وی افزود: این مرحله از رهاسازی در فاز اول از محل سد سیلوه از طریق مانور دریچه تخلیه تحتانی سد به سمت رودخانه لاوین بوده و در ادامه پشت سد مخزنی کانی سیب رهاسازی می‌شود.

رستگاری گفت: در فاز اول ۱۲ مترمکعب بر ثانیه و در فاز دوم پنج متر مکعب بر ثانیه از طریق تونل انحرافی و سامانه انتقال آب جلدیان به سمت سد چپر آباد و از آنجا به سمت دریاچه ارومیه روانه شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: در مجموع ۱۷ متر مکعب آب در ثانیه در حال طی مسیر از طریق سامانه‌های انتقال آب به سمت حوضه دریاچه ارومیه است.

وی گفت: در مرحله پیشین رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه در سال آبی جاری، ۱۲ میلیون متر مکعب آب از سد سیلوه رهاسازی شده بود.

سد سیلوه در شهرستان پیرانشهر در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آذربایجان‌غربی جز استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه
  • ساخت ۵۰۰ کیلومتر راه درآذربایجان غربی دردولت سیزدهم
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی