Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@22:10:24 GMT

همگرایی مالی با هدف بهبود وضعیت اقتصاد ملی

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۸۷۱۱

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم که با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد تاپیکو در محل غرفه شرکت تامین سرمایه امین و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد مدیر عامل هلدینگ تاپیکو در ارتباط با بنگاه‌های تحت پوش این هلدینگ و وضعیت فعلی آنها گفت: بر اساس تصمیم وزارت رفاه، ما باید در حوزه استراتژی های سهام‌داری‌مان تجدید نظر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این مفهوم، ما باید با اتخاذ استراتژی جدید، بنگاه‌های کم بازده را از دور خارج کرده و با بهره‌گیری از مشاوران مناسب، اقدام به فروش بخشی از سهام آنها بکنیم.

محمود مخدومی افزود: با بررسی‌های انجام گرفته، ما مشاهده کردیم که شرکت تامین سرمایه امین عملکردی درخور توجه داشته و مرکز راهکارهای نیرو و انرژی این تأمین سرمایه تمرکز تخصصی و جامعی در حوزه مورد نظر ما داشته است. به همین دلیل با هدف بهره‌گیری از چنین پتانسیل مثبتی، بر آن شدیم تا از ظرفیت‌های این شرکت در زمینه مشاوره و تأمین مالی استفاده کنیم.

وی در ارتباط با امضای تفاهم نامه با تامین سرمایه امین تاکید کرد: هم‌گرایی و همکاری در مجموعه شرکت‌های زیرمجموعه تاپیکو در شرایط فعلی به سود اقتصاد ملی کشور است و باید از هرگونه پراکنده‌کاری پرهیز کرد. ما با امضای این تفاهم نامه در پی آن هستیم که پروژه‌های بزرگ بعدی ما با مشورت مشاورانی متخصص کلید بخورد و نگاهی به پروژه‌های انجام گرفته توسط تامین سرمایه امین در یکساله اخیر این نوید را به ما می دهد که در مسیری روشن گام نهاده‌ایم.

مخدومی ادامه داد: بهره‌گیری از مشاوره کارشناسان مرکز راهکارهای نیرو و انرژی شرکت تامین سرمایه امین می‌تواند در توسعه و نوسازی پروژه‌های ما تاثیری مناسب داشته و ما همکاری مان را در اینده با تامین سرمایه امین توسعه بیشتری خواهیم داد.

مدیرعامل هلدینگ تاپیکو با اشاره به ارتباطات بین‌المللی تامین سرمایه امین خاطرنشان کرد: بررسی‌های ما نشان داد که این شرکت بازوهای مالی قدرتمندی را در کشورهای دیگر شناسایی کرده و ما می توانیم در کنار کارشناسان متبحر هلدینگ تاپیکو، این نیروی بالقوه در تامین سرمایه امین را نیز به مجموعه خویش بیفزائیم. در حقیقت با مشاوره این کارشناسان، می توانیم اطمینان داشته باشیم که در پروژه‌های آتی به سود مورد انتظار خود دست یافته و بدون بررسی دقیق، وارد اجرای یک پروژه جدید نشویم.

 در ادامه این مراسم، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه امین نیز با اشاره به اینکه تداوم تمرکز شرکت‌های تامین سرمایه بر حوزه تامین مالی و مدیریت دارایی، نباید مانع از توجه به حوزه خدمات مشاوره‌ای شود، اعلام کرد: پس از امضای این تفاهم‌نامه، تلاش خواهیم کرد تا خدمات مشاوره یکپارچه را به سایر شرکت‌های مطرح کشور ارائه کنیم.  

سعید بداغی افزود: مرکز راهکارهای نیرو و انرژی شرکت ما از ابتدا با هدف ارائه خدمات مشاوره ای، خدمات مدیریتی و تامین سرمایه به شرکت‌های بزرگ این حوزه تشکیل شد و ما امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه این بازوی تخصصی بتواندراهکارهای مناسبی را ارائه و همکاری مستمری با هلدینگ تاپیکو  و سایر شرکت‌های بزرگ حوزه نفت، گاز و انرژی داشته باشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اقتصاد پتروشیمی سرمایه گاز نفت و گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۸۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   مجتبی نجفی در این بازدیدها، ضمن بررسی وضعیت اجرایی پروژه ها، بر پیگیری اعتبارات مورد نیاز از محل اعتبارات تنش آبی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • بهبود وضعیت بورس محتمل است/ مردم از طریق سبدگردان‌‎ها وارد بازار سرمایه شوند + فیلم
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است
  • اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ چه تاثیری در بهبود وضعیت بازار سرمایه دارد؟
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • عنوان اتهامی مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛