Web Analytics Made Easy - Statcounter

صلاح‌الدین دمیرتاش،‌ نامزد حزب دموکراتیک خلق در انتخابات زودهنگام 24 ژوئن ترکیه درحالی که در زندان به سر می‌برد، اعلام کرد: اگر انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم بکشد از محرم اینجه (کاندیدای حزب مردم جمهوری‌خواه)، مرال آکشنر (کاندیدای حزب خوب) و تمل کرم‌الله اوغلو (کاندیدای حزب سعادت) درخواست خواهم کرد که از من حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه حریت، صلاح‌الدین دمیرتاش، سیاستمدار کردتبار محبوس در زندان ادیرنه در پاسخ به سوالاتی که در اختیار وکیل وی قرار گرفته بود درمورد چگونگی برگزاری کمپین‌های انتخاباتی گفت: این مساله را به جوانان و زنانی که از من حمایت می‌کنند واگذار می‌کنم.

وی ادامه داد: در حال حاضر امکانات من در حد بسیار کمی است. تنها می‌توانم از طریق وکلا و یا پست پیام‌های خود را به خارج از زندان منتقل کنم. همه این پیام‌ها توسط زندان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

او افزود: اما به نمایندگی از من اعضای حزب دموکراتیک خلق و میلیون‌ها جوان این کمپین انتخاباتی را پیش خواهند برد.

دمیرتاش با تاکید بر اینکه سورپرایزِ این انتخابات حزب دموکراتیک خلق خواهد بود،‌ گفت: نه تنها در دوران انتخابات بلکه در تمام دوره‌های دیگر می‌خواهم سلاح‌ها ساکت شوند و تمام بحران‌ها و مسائل از طریق روند سیاسی دموکراتیک حل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۸۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌

به گزارش "ورزش سه"، موریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران که صبح شلوغی را با خبرنگاران و اهالی رسانه داشت، پس از کنفرانس خبری به همراه وحید مرادی سرپرست تیم ملی و نایب رئیس فدراسیون از موزه ورزش ایران دیدن کرد.

این موزه زیبا که بخشی از آن به معرفی افتخارات قهرمانان ملی، جهانی و آسیایی ایران به سایر ملل و گردشگران می‌پردازد، باعث شد تا موریسیو پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای ساعاتی به گردش در این موزه و شناخت ورزش ایران بپردازد تا خستگی کنفرانس صبح از بدن او خارج شود.

پائز که در کنفرانس خبری با نوع صحبت هایش همه را امیدوار کرد، حالا از فردا شروعی دوباره در تمرینات تیم ملی والیبال ایران خواهد داشت و همان طور که در مصاحبه با خبرنگاران گفت، قصد دارد کار بزرگی را در لیگ ملتهای والیبال با تیم ملی ایران انجام دهد. گفته می شود در روزهای آتی چند بازیکن از اردوی تیم ملی والیبال توسط این مربی خط خواهند خورد.

دیگر خبرها

  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • عکس| سورپرایز ویژه سپاهانی‌ها برای مسلمان شدن مورایس
  • پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری