Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@00:09:20 GMT

تحویل سکه‌های پیش فروش شده از فردا

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۸۹۲۹

تحویل سکه‌های پیش فروش شده از فردا

به گزارش میزان پیش فروش سکه با شرایط و نرخ جدید از اواسط فروردین ماه آغاز شد و سررسید یک ماهه در این بین با استقبال بالایی روبرو شد.

این درحالی است که بعد از گذشت تقریبا یک هفته، پیش فروش سکه با سررسید یک ماهه متوقف شد و بعد از آن به ترتیب پیش فروش سکه با سررسید‌های سه ماهه و ۶ ماهه نیز به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گذشت کمتر از یک ماه از زمان شروع پیش فروش از روز گذشته پیش فروش انواع سکه به دستور بانک مرکزی در شعب بانک ملی متوقف شد.

در مقابل توقف پیش فروش سکه رئیس کل بانک مرکزی این نوید را به مردم داد که سکه‌های با سررسید یک ماهه زودتر از موعد به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

در همین راستا روابط عمومی بانک ملی زمان تحویل سکه‌های پیش فروش شده با سررسید یک ماهه را در استان تهران از روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت و در سایر استان‌ها از روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه اعلام کرد.

به همین منظور همه پیش خریدکنندگان سکه از روز چهارشنبه هفته جاری در واحد‌های استان تهران و از روز شنبه هفته آینده در واحد‌های سایر استان‌ها، می‌توانند با ارائه رسید ثبت نام به همان شعبه‌ای که پیش خرید در آن انجام شده، سکه‌های خود را دریافت کنند.

لازم به ذکر است که متقاضیان این امکان را دارند که به جای دریافت سکه، کارت سکه را از واحد بانک ملی ایران درخواست کنند به طوریکه در این روش، سکه نزد بانک ملی ایران به صورت امانت باقی می‌ماند و دارنده کارت سکه می‌تواند در هر زمان با ارائه آن کارت به بانک، سکه خود را دریافت کند.

گفتنی است از آغاز پیش فروش سکه تاکنون هفت میلیون سکه پیش فروش شده است و با پیش بینی‌های انجام از سوی مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی در سه روز نخست توزیع، بالغ بر یک میلیون سکه توزیع خواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت ایران و هند با رشد ۵ درصدی به ۳۷۷ میلیون دلار رسید

به گزارش قدس آنلاین، جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت بازرگانی و صنعت هند نشان می‌دهد کل مبادلات تجاری این کشور با ایران در دو ماهه نخست سال جاری میلادی به ۳۷۷ میلیون دلار رسیده است.

مبادلات تجاری ایران و هند در ماه های ژانویه و فوریه ۲۰۲۴ با رشد ۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده است. ارزش تجارت دو کشور در دو ماهه نخست سال ۲۰۲۳ بالغ بر ۳۵۸ میلیون دلار اعلام شده بود.

صادرات هند به ایران در دو ماهه نخست ۲۰۲۴ با رشد ۲۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده و به ۲۶۹ میلیون دلار رسیده است. هند در مدت مشابه سال قبل ۲۲۴ میلیون دلار کالا به ایران صادر کرده بود.

اما واردات هند از ایران در ماه های ژانویه و فوریه سال جاری میلادی افت ۱۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته و به ۱۰۸ میلیون دلار رسیده است. هند در ماه‌های ژانویه و فوریه سال قبل ۱۳۴ میلیون دلار کالا از ایران وارد کرده بود.

برنج، میوه و کنجاله دانه های روغنی مهم‌ترین کالاهای صادراتی هند به ایران در دو ماهه امسال بوده است. هند در این دوره ۱۳۴ میلیون دلار برنج، ۶۰ میلیون دلار کنجاله، ۱۸ میلیون دلار میوه و ۷ میلیون دلار چای به ایران صادر کرده است.

میوه، مواد خام تولید رنگ، و فرآورده‌های نفتی نیز مهم‌ترین کالاهای وارداتی هند از ایران در دو ماهه نخست ۲۰۲۴ بوده‌اند. هند ۵۸ میلیون دلار میوه، ۱۷ میلیون دلار مواد خام تولید رنگ و ۱۱ میلیون دلار فرآورده‌های نفتی از ایران در این مدت وارد کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • ۸۰ کیلو طلای حراجی بدون مشتری ماند/ نرخ دلار کاهشی شد/ فردا دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ کلید می‌خورد
  • شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار می شود+ شرایط
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار میشود+شرایط
  • تجارت ایران و هند با رشد ۵ درصدی به ۳۷۷ میلیون دلار رسید
  • وصول یک ماهه ۱۰۰۰ میلیارد مالیات از شرکتهای خام فروش صادراتی
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • ثبت نام فروش نقدی ایران خودرو / تحویل ۹۰ روزه پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه
  • کاهش فروش آیفون در چین همزمان با شدیدترین افت درآمد سالانه اپل