Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانبخش دومین بازیکن سال هلند از دید نشریه هلندی شد.

طرفداری- ستاره ایرانی آلکمار از اتفاقاتی که برایش در پایان فصل 18-2017  لیگ هلند افتاد، اظهار خوشحالی می کند.

علیرضا جهانبخش که در روزهای اخیر روز های بسیار خوشی را در پی عملکرد بی نقص و فوق العاده اش سپری می کند، پس از کسب عنوان آقای گلی اردیویژه، این بار از سوی روزنامه معتبر تلگراف هلند جایزه کفش نقره‌ ای را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه Telegraaf هر سال بهترین بازیکن سال فوتبال هلند را بر اساس آرای فوتبالیست‌ های حرفه‌ای دسته اول و دسته دوم لیگ هلند انتخاب می‌ کند که بر این اساس این فصل حکیم زیاش، بازیکن اهل مراکش آژاکس عنوان بهترین بازیکن فصل را به خود اختصاص داد و جایزه کفش طلا را دریافت کرد. پس از زیاش مراکشی، علیرضا جهانبخش در رتبه دوم قرار گرفت و جایزه کفش نقره‌ ای را از آن خود کرد.

جهانبخش پس از گرفتن این جایزه اظهار داشت:

به خاطر کسب این جایزه افتخار می‌ کنم. در ابتدا عنوان آقای گلی فصل اردیویژه را بدست آوردم و اکنون می شنوم که جایزه کفش نقره‌ ای را دریافت کرده ام. من بازیکنی در اختیار تیم هستم و تریجح می دهم با تیم عنوانی را کسب کنم، اما در نهایت کسب این عنوان انفرادی هم شگفت‌ انگیز است و معنا و مفهوم بسیاری برای من دارد.

ستاره ایرانی آزد آلکمار در پایان خاطرنشان کرد:

این جایزه را به تمامی کسانی تقدیم می‌کنم که در این موفقیت نقش داشته‌ اند. پایان خیلی خاصی در انتهای فصل آن هم به این شکل داشتم و اکنون حس خوبی در راه رفتن به ایران دارم. پس از چند روزی استراحت در کنار خانواده و دوستانم به اردوی آما‌ده‌ سازی تیم ملی ایران برای جام جهانی 2018 ملحق خواهم شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین سپرها در برابر تیغ برنده تورم کدامند؟

به گزارش  اتاق خبر به نقل از اکونگار، به نقل از گسترش نیوز، این دارایی‌ها می‌توانند شامل طلا، دلار، مسکن، سهام و سایر کالاها باشند. این نوع سرمایه‌گذاری ممکن است به عنوان یک راه حفظ دارایی در برابر تورم مورد استفاده قرار گیرد.

 

دیگر خبرها

  • نشریه تایم: حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند
  • بهترین سپرها در برابر تیغ برنده تورم کدامند؟
  • گزارش ناامیدکننده نشریه آلمانی درباره سردار آزمون
  • ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود
  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
  • شکایت دو نشریه از مایکروسافت و OpenAI به دلیل نقض کپی‌رایت
  • ادعای جنجالی؛ رالف رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد!