Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@21:12:08 GMT

اتصال دو برج با پل معلق شیشه‌ای/عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۹۰۶۲

طراحی برج مسکونی لوکس میامی توسط معمار اهل اروگوئه، رافائل وینولی ارائه شده و به نشانه شهری رودخانه میامی تبدیل خواهد شد.

سایت پروژه در مجاورت رودخانه میامی واقع شده و یک فرصت استثنایی برای سرمایه‌گذاری در بخش مسکونی به شمار می‌رود. این مجتمع مسکونی دوقلو 65 طبقه بوده و شامل عرصه‌های رفاهی مانند: فضای تجاری، اداری، تفریحی و پارکینگ طبقاتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به منظور تعریف پویای ویژگی‌های شهر میامی، طرحی برج‌ها با کاربری و المان‌هایی معماری با رودخانه پیوند خورده است.

به گزارش آرل، طراحی برج مسکونی توسط وینولی بیانگر تلفیق هنر و طبیعت است. مهمترین ویژکی طراحی برج مسکونی میامی، بُعد اقتصادی آن به شمار می‌رفت که با طرح جسورانه و پویای این معماری اروگوئه‌ای به فرصتی برای تعریفی یک فرم کانسپچوال تبدیل شده است.

ایده وینولی این بود که دو برج مستقل با سازه جدا از هم را طراحی کند. اما فرصت‌های موجود در سایت و زیبایی‌های بصری منطقه برنامه رافائل را عوض کرد که در نهایت یک پل معلق شیشه‌ای سه طبقه در بالا ارائه شود. همین کاسنپت در پای برج قابل مشاهده است که مانند آبشاری کوچک به درون رودخانه می‌ریزد.

معماری برج چشم انداز وینولی شامل ترکیب آب و بافت سبز بوده که پایه‌های ساختمان را نسبت به تمام بناهای میامی جدا کرده است. معماری ستون‌های برج به نحوی طراحی شده که تجهیزات تأسیساتی نزدیک به آن قرار گرفته و پمپ‌های بزرگی آب رودخانه را به پایه برج وکیوم می‌کند و سپس همان آب از لبه‌های برج به درون رودخانه می‌ریزد. استفاده از آب رودخانه به عنوان آبشار یکی از پتانسیل‌های پروژه به شمار می‌رود. در این مجتمع مسکونی بزرگ 350 آپارتمان لوکس طراحی شده که بیشتر آنها دارای تراس‌های خصوصی هستند.

طراحی پنت هاوس سه طبقه شامل یک مجموعه بزرگ و یکپارچه است که همه امکانات رفاهی و تفریجی به طور مجزا در آن تعبیه شده است. عرصه‌ای معلق که در بالاترین منطقه برج تعبیه شده و منظره میامی از این تراس یکی از خاص‌ترین تصاویر را ارائه می‌دهد. به طور قطع گران‌ترین بخش قابل فروش در برج پنت هاوس معلق آن است.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: برج سرمایه طبیعت معماری ب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۹۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی

از دیروز سامانه بارشی در خراسان جنوبی فعال شده که بارش باران در این ایام در نزد قدیمی‌ها به شیشه ۳۶ معروف است.

بارش ها سبب بروز خسارت در برخی از نقاط استان شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت
  • افزایش ذرات معلق هوا در آسمان پایتخت
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • برگزاری همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی
  • اتصال فیبرنوری برنامه ویژه سال ۱۴۰۳
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان