Web Analytics Made Easy - Statcounter

پای یکی از ستاره های تیم پرطرفدار به دلیل شکایت یکی از مدیران سابق این تیم به دادگاه باز شد تا محکوم به پرداخت چندصد میلیون به مدیر سابق شود.

به گزارش قدس آنلاین، بده – بستان چند صد میلیونی بین یکی از مدیران سابق باشگاه پرطرفدار پایتخت با ستاره این تیم باعث شد تا پای بازیکن آبی پوشان به دادگاه باز شده و محکوم به پرداخت چند صد میلیون تومان پول شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر سابق این باشگاه که در خصوص روابط مالی - تجاری و شراکتهای اقتصادی اش با بازیکنان مطرح، محبوب و نسبتا پا به سن گذاشته این تیم در گذشته و حال حرف و حدیث فراوانی وجود دارد و از یک سال قبل به دلیل همین حرف و حدیثها پست سازمانی اش در باشگاه گرفته شد اما نفوذ او در باشگاه همچنان به واسطه روابطش با ستاره های پا به سن گذاشته این تیم و برخی از مدیران به قوت خودش باقی است، از ستاره سابق تیم چندصد میلیون تومان طلبکار می شود.

بازیکن مزبور بازگرداندن این مبلغ را منوط تمدید قراردادش با باشگاه و وصول پیش قراردادش از قرارداد جدیدی که قرار است با وی منعقد شود می کند.  این قرارداد منعقد می شود اما این بازیکن با گذشت چند سال و با توجه به دریافت مبالغ قراردادش از باشگاه از تسویه حساب با مدیر سابق باشگاه که حالا دیگر به ظاهر مسئولیتی در این تیم ندارد خودداری می کند.

مدیر سابق ناچار به شکایت به دادگاه شده و با رای دادگاه بازیکن محکوم به پرداخت چندصد میلیون به مدیر سابق این تیم می شود. رایی که البته هنوز اجرایی نشده تا این مطالبات کماکان به قوت خود باقی مانده باشد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۹۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!

جواد کاظمیان، محمدرضا خانزاده و رضا شاهرودی با یکدیگر دیدار کردند.

طرفداری | جواد کاظمیان ستاره سابق پرسپولیس این روزها با فاصله گرفتن از فوتبال حرفه ای به زندگی‌اش ادامه می دهد. کاظمیان در اینستاگرام فعالیت دارد و از تمرینات و تفریحاتش عکس و فیلم منتشر می کند.

در آخرین استوری منتشر شده از جواد کاظمیان، او در کنار رضا شاهرودی که روزی به مالدینی ایران ملقب بود در حال تمرین دیده می‌شود و در کنار آنها محمدرضا خانزاده نیز حضور دارد.

دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده