Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@17:11:38 GMT

تحويل سکه‌هاي پيش‌فروش شده از فردا

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۹۳۹۹

تحويل سکه‌هاي پيش‌فروش شده از فردا

خبرگزاري آريا - با وجود اينکه حدود يک هفته به سررسيد سکه‌هاي يک ماهه پيش فروش شده باقي مانده است، طبق دستور بانک مرکزي اين سکه‌ها از فردا (چهارشنبه) تحويل مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، در دور جديد پيش فروش سکه که با هفت سررسيد از حدود 26فروردين ماه شروع شد، پيش فروش سکه‌هاي يک ماهه نيز به سررسيدهاي قبلي اضافه و با استقبال خوبي همراه شد به طوري که در فرصت کمتر از يک هفته حدود يک ميليون سکه يک ماهه فروش رفت و با پر شدن ظرفيت، فروش اين سررسيد پايان يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه نيز سررسيدهاي سه و شش ماهه بسته شد تا اينکه از روز گذشته يکشنبه به طور کلي پيش فروش سکه پايان يافت.
اين در حالي است که بنا بر اعلام اخير رئيس کل بانک مرکزي قرار بر اين شد تا سکه‌هاي يک ماهه حدود يک هفته زودتر تحويل شود. بر اساس سکه‌هاي پيش فروش شده با سررسيد يک ماهه از فردا چهارشنبه همزمان با 19ارديبهشت ماه در استان تهران تحويل مي‌شود و براي ساير استان‌ها نيز از روز شنبه 22ارديبهشت ماه در شعب بانک ملي توزيع خواهد شد. در روال معمول سکه‌هاي يک ماهه بايد از 26ارديبهشت ماه تحويل مي‌شدند. با اين حال در مورد تحويل سکه‌هاي سه ماهه و سررسيدهاي بعدي فعلا تصميم بر همان زمان سررسيد بوده و تحويل زودتر از موعد پيش بيني نشده است.
سکه‌هاي يک ماهه با قيمت يک ميليون و 590هزار تومان پيش فروش شدند و با توجه به اينکه در حال حاضر سکه در بازار تا بيش از 2ميليون تومان قيمت مي‌خورد. دارنده سکه با سر رسيد يک ماه سودي حدود 400تا 500هزار تومان از هر سکه دريافت مي‌کند.
در ساير سر رسيدها متقاضي براي سکه تحويل سه ماهه يک ميليون و 540هزار تومان، شش ماهه يک ميليون و 475هزار تومان، نه ماهه يک ميليون و 410هزار تومان، يک ساله يک ميليون و350هزار تومان، 18ماهه يک ميليون و 245هزار تومان و 24ماهه يک ميليون و 116هزار تومان براي هر سکه پرداخت کرده است.
در مجموع حدود هفت ميليون سکه تمام بهار آزادي در طرح پيش فروش سکه فروخته شده است و بانک مرکزي تعهد کرده که سکه ها را نه معادل پولي بلکه سکه تحويل دهد. منبع: ايسنا
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان

سپهر زارعی معاون میراث فرهنگی هرمزگان گفت: یک دستدار میراث فرهنگی ۹ شئ تاریخی به دست آمده در شهرستان حاجی آباد را به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تحویل داد.

وی افزود: این اشیاء شامل سکه، انگشتر و مهر متعلق به دوره ساسانی، صفویه و قاجاریه است.

معاون میراث فرهنگی هرمزگان گفت: اشیاء پس از بررسی نهایی به موزه مردم شناسی خلیج فارس بندرعباس تحویل داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • ترکش‌های جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه
  • شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!
  • قلک پورشه خالی شد