Web Analytics Made Easy - Statcounter

تيم تهران اسكان براي اقامت شما مسافر گرامي يك پيشنهاد فوق العاده دارد، به سايت معتبر و با سابقه تهران اسكان برويد در آن جا چندين عكس به منظوراجاره آپارتمان بله مشاهده خواهيد كرد ،تهران اسكان دارنده ١٠ ها واحد لوكس با بهترين وسائل و امكانات زندگي ميباشد ، اجاره روزانه سوئیت ، در تيم تهران اسكان  بهترين و ارزان ترين گزينه براي مسافرين عزيزي است كه به منظور اقامت طولاني به تهران مي آيند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا ۳۰ درصد تخفیف اقامت نسبت به سایر هتل ها با اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران :

میدونستید اگر بخواید ۱۰ شب توی یک هتل توی تهران اقامت داشته باشید و ۴-۵ نفر تعداد همراهانتون باشه باید چیزی نزدیک به ۶۰۰ تومان در هتل های بسیار معمولی

و در هتل های لوکس تا شبی ۱میلیون و پانصد هزار تومان بپردازید؟!!! و این رقم برای هتل آپارتمان و رزرو هتل در تهران فوق العاده بالاست!

اما شما با اجاره هتل آپارتمان از تهران اسکان، در بهترین منزل مبله در تهران و یا حتی اجاره آپارتمان مبله در تهران بلند مدت ،در بهترین مناطق و لوکس ترین آپارتمان ها،
چیزی حدود ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان می پردازید!

بنظرتون فوق العاده نیست ؟

شايد اين سؤال در ذهنتان نقش ببندد كه چگونه اجاره سوئیت در تهران یکروزه باعث کاهش هزینه شما می گردد؟

تهران اسكان به شما توضيح ميدهد،يك خانواده ٤يا ٥نفره و يا يك تيم ٤يا٥نفره مي توانند در يك منزل مبله اقامت داشته باشند ،كه در اين صورت نصف هزينه هتل را پرداخت خواهند در حاليكه با نصف هزينه هتل يك سوئيت مبله با كليه وسائل و امكانات زندگي برايتان فراهم خواهد شد، اين امكانات شامل وسائل كامل آشپزي نيز به شمار ميرود ،

بسياري از مسافران گرامي هزينه رستوران برايشان سرسام آور است در واقع اصلا به صرفه نيس كه در طول مدت اقامت ،دائم از رستوران غذا سفارش دهند !
هزينه سرسام آوري به افراد تحميل ميشوند ،اگر بحث هزينه را كنار بگذاريم خيلي از افراد دوست ندارند دائم غذا از رستوران سفارش دهند

تهران اسكان در زمينه اجاره منزل مبله ،امكاناتي بهتر و بالاتر از هتل ٥ستاره در اختيارتان قرار ميدهد ؟

اين تنها يك ادعا نيست ،كافيست يكبار و فقط يك بار اجاره روزانه سوئيت را براي اقامت در تهران انتخاب كنيد ،در آن وقت مشاهده خواهيد كرد ، واحد مبله لوكس در تهران اسكان حرف اول و آخر را در بين اجاره منزل مبله مي زند ،واحد مبله تهران اسكان را فقط مي توان با هتل هاي ٥ستاره سطح تهران مقايسه كرد ،واحد هلي مبله سوپر لوكس با امكانات بالا و شيك براي اقامت شما مسافر گرامي بهترين گزينه است تا از سفر خود لذت كافي را ببريد، اجاره آپارتمان مبله در تهران در تيم تهران اسكان يعني اقامتي آسوده و ارزان با بهترين امكانات .

براي افرادي كه منظور كارهاي درماني به تهران مي آيند بهترين گزينه براي اقامت شان آپارتمان مبله مي باشد زيرا؟

افراد كه به منظور درمان و جراحي به تهران مي آيند براي گذراندن دوران نقاهت خود بهتر است گزينه اجاره آپارتمان مبله در تهران را گزينش كنند چرا كه در اجاره منزل مبله كليه وسائل و امكانات زندگي خودشان در اختيارشان قرار ميگيرد در حالي كه نصف هزينه هتل را مي پردازند ،در هنگام اقامت در هتل يك اتاق با وسائل و امكانات محدود در اختيارشان قرار ميگيرد در حاليكه با اجاره خانه مبله در تهران اسكان بالاترين امكانات و وسائل زندگي در اختيار مسافر عزيز قرار ميگيرد و دو باره نيز اين نكته را ياد آور ميكنيم كه با اجاره واحد مبله در تهران اسكان نصف هزينه اقامت در هتل را پرداخت ميكنند ،جداي بحث اقامت به منظور درمان افرادي هستند كه به منظور انجام كار وارد تهران ميشوند و در نظر دارند كه به مدت طولاني تر به عنوان مثال ١ماهه يا٢ماهه يا بيش تر در تهران اقامت كنند ، اجاره سوئيت مبله يا اجاره خانه مبله به مراتب گزينه بهتري است نسبت به اقامت در هتل چه به لحاظ هزينه و چه به لحاظ امكانات و رفاه زندگي ،

امنيت در  آپارتمان مبله در تهران در تيم تهران اسكان به چه ترتيبي است؟

تهران اسكان به شما اين تعهد را ميدهد كه امنيت شما مسافر گرامي در هنگام اجاره سوئيت مبله به طور همه جانبه تامين ميشود ،در تيم تهران اسكان چند نفر مسئول حفظ امنيت و نگهباني از شما هستند ،امنيت حق مسلم مسافر مي باشد تا به طور كامل از سفر خود لذت ببرد و آسوده خاطر باشد ،تيم تهران اسكان امنيت و آسايش را به شما ارمغان ميدهد .

نظافت منازل در تهران اسکان به چه نحوي است؟

تهران اسكان اين افتخار رادارد كه به لحاظ نظافت تنها با هتل هاي ٥ستاره مقايسه شود، اجاره منزل مبله در تهران اسكان يعني ارائه بهترين امكانات .امنيت.نظافت و كيفيت بالا، به منظور رفاه حال مشتري چند نفر رامسئول حفظ امنيت و نظافت در مجموعه اجاره آپارتمان مبله در تيم تهران اسكان نموده ايم ،كاغي است ، تنها كافي است يكبار واحد مبله سوپر لوكس را از تهران اسكان اجاره كنيد بعد از آن مشتري دائمي ما خواهيد شد،لازم به ذكر است كه مشتريان دائمي تهران اسكان از تخفيف ٣٠درصدي ما بهره مي برند يعني وقتي چندين بار آپارتمان مبله از تهران اسكان بگيريد به عنوان تشكر از شما مسافر گرامي و به منظور تقديد از حسن انتخاب شما مسافر عزيز تخفيف ٣٠درصدي شاما حالتان خواهد شد .ديگر براي اقامت در تهران هيچ گونه دغدغه اي نداشته باشيد چرا كه تهران اسكان را داريد.

اجاره منزل مبله ،براي مسافريني كه با هدف توريستي و گردشگري به تهران مي آيند به مراتب بهتر است چرا؟

اجاره آپارتمان مبله به مراتب به صرفه تر از از اقامت در هتل ميباشد، وقتي خانواده يا تعداد افراد زيادي به تهران مي آيند ،براي مثال يك خانواده ٤نفره يا ٥ نفره ويا

بيش تر وارد تهران مي شوند ،هدف از سفرشان ، تفريحي ،سياحتي ،توريستي مي باشد براي اقامت بايد هزينه گزافي پرداخت كنند حتي اگر يك هتل معمول با كم ترين امكانات و وسائل را داشته باشند هزينه پرداختي آنها بالا خواهد رفت ،در واقع يك هزينه سرسام آور با مهمولي ترين امكانات و وسائل در اختيارشان قرار خواهد گرفت ،اما اگر همان تعداد افراد ٤يا ٥نفر اجاره سوئيت مبله را بر گزينند هزينه اي كم تر با امكانات و وسائل رفاه بيش تر در اختيارشان قرار ميگيرد.

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۰۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه جدید وزارت راه برای حمایت از مستاجران اعلام شد | وام ودیعه مسکن در ۱۴۰۳ افزایش می باید؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، از ممنوعیت خرید و فروش نهضت ملی مسکن تا زمان نصب کنتور خبر داد و جزئیات برنامه وزارت راه برای حمایت از مستأجران را تشریح کرد.

ابوالفضل نوروزی با یادآوری این‌که لایحه ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها با همکاری وزارت راه و کمیسیون عمران مجلس تدوین شده است، اظهار کرد: ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره طرحی است که در صورت تصویب و تبدیل به قانون بخشی از مشکلات در بازار اجاره، زمین و مسکن رفع کرده و به تسهیل‌گری در بخش اجاره می‌پردازد.

وی توضیح داد: این لایحه بر تقویت بازار اجاره از طریق ارائه مشوق به موجران، استفاده از ظرفیت شهرداری‌ها برای شناسایی خانه‌های خالی و هزینه این بخش از مالیات برای احیای بافت‌های فرسوده شهری و ساخت خانه‌های ارزان‌قیمت برای اشخاص بی‌بضاعت، الزام تمامی دستگاه‌های اجرایی برای ارائه رایگان اطلاعات موردنیاز در سامانه ملی املاک و اسکان و پیش‌بینی ضمانت‌های اجرایی برای عدم درج اطلاعات در سامانه و خوداظهاری در سامانه ملی املاک و اسکان تاکید دارد.

ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران

نوروزی ادامه داد: تقویت سامانه ملی املاک و اسکان برای شناسایی خانه‌های خالی، تکمیل سامانه ملی املاک و اسکان و درج معاملات در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور و ضمانت اجرایی برای ثبت قراردادها و ارائه راهکارهایی برای الزام‌آور شدن این راهکارها از دیگر مواردی است که در این لایحه به آن توجه جدی شده است. بر اساس بندهایی از این طرح، تمامی قراردادها اعم از اجاره و خریدوفروش باید در سامانه ثبت شوند و با اخذ کد رهگیری امکان ارزیابی آنچه در بازار مسکن می‌گذرد وجود دارد.

وی افزود: با تصویب و ابلاغ لایحه مذکور در استان‌هایی که نرخ تورم عمومی سالانه بیش از ۳۰ درصد باشد شورای‌عالی مسکن مکلف است تا نسبت به تعیین سقف حداکثر افزایش اجاره‌بها به میزان ۵۰ تا ۱۰۰ درصد تورم عمومی سالانه اقدام کند. حمایت از مستأجران از طریق پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن و افزایش آن در سال جدید با توجه به تورم و همچنین نظارت بر پرداخت تسهیلات توسط بانک‌های عامل بخش دیگری از این طرح به شمار می‌رود.

نوروزی تسهیل در فرآیند خرید و فروش و کاهش هزینه‌های مبادله در بازار مسکن را از دیگر ویژگی‌های این طرح عنوان کرد و گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور موظف است ظرف ۶ ماه بعد از لازم‌الاجرا شدن این قانون، دسترسی‌های برخط برای استعلامات ثبتی و ثبت هرگونه سند رسمی را از طریق مرکز مبادله اطلاعات برای سامانه املاک و اسکان و سامانه املاک و مستغلات وزارت راه و شهرسازی به صورت تمام الکترونیک و شبانه‌روزی فراهم کند.

مراحل ثبت رایگان قرارداد اجاره در سامانه خودنویس | حق کمیسیون خودنویس چقدر است؟

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی اضافه کرد: اخذ عوارض از اراضی بلااستفاده و نحوه هزینه کرد این عوارض بخش دیگری از موارد مورد تاکید در این طرح است. همچنین برای کاهش التهابات مسکن و برای جلوگیری از معاملات سفته‌بازی واحدهای در حال احداث تا قبل از تحویل واحد مسکونی یا نصب کنتور و گواهی پایان‌کار ساختمان، امکان نقل و انتقال واحدهای نهضت ملی مسکن به هر شیوه‌ای وجود ندارد و ممنوع است و محاکم و ادارات پذیرفته شده نیست.

نوروزی ابراز امیدواری کرد تا با تصویب لایحه ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها و ابلاغ آن، بخشی از موانع موجود در اجرا قانون جهش تولید مسکن و بازار مسکن و اجاره بها برطرف شود.

کد خبر 847342 برچسب‌ها نهضت ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی خبر مهم مسکن مسکن اجاره

دیگر خبرها

  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • برنامه جدید وزارت راه برای حمایت از مستاجران اعلام شد | وام ودیعه مسکن در ۱۴۰۳ افزایش می باید؟
  • یکخوابه‌های تهران قیامت به پا کردند! / رهن کامل آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر چند؟
  • خبر خوش برای مستاجران
  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟
  • جزئیات برنامه وزارت راه برای حمایت از مستاجران اعلام شد
  • جزئیات برنامه وزارت راه برای حمایت از مستاجران
  • رستاخیز یکخوابه ها در تهران / اجاره آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر
  • اجاره آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر در تهران؛ رستاخیز یکخوابه‌ها