Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: با توجه به حادثه خیزی براساس برنامه ریزی های انجام شده تیم واکنش سریع امسال در همه 10 شهرستان این استان مستقر می شود.

به گزارش ایرنا، حسین درویشی سه شنبه به مناسبت 18 اردیبهشت روز صلیب سرخ در جمع خبرنگاران افزود: در زمان حاضر تیم واکنش سریع هلال احمر در مرکز استان بوشهر مستقر و به صورت 24 ساعته فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: در تیم های واکنش سریع استان بوشهر در هرشیفت پنج نفر فعال می کنند که با توجه به آموزش های ارائه شده دارای توانمندی بالایی هستند.
درویشی ادامه داد: در زمان حاضر 15 پایگاه ثابت شامل 9 پایگاه جاده ای، پنج پایگاه ساحلی و یک پایگاه کوهستان در استان بوشهر فعایت دارند.
وی در ارتباط با آخرین وضعیت پایگاه امداد هوایی استان بوشهرگفت: در زمان حاضر به دلیل کمبود بالگرد استان بوشهر با استان هرمزگان به صورت مشترک از این امکانات استفاده می کنند.
درویشی اضافه کرد: برای این پایگاه مشترک بالگرد بسیار پیشرفته عملیاتی 2 موتوره با قابلیت پرواز روی آب و شب پر در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: با توجه به طولانی بودن روند ساخت پایگاه امداد هوایی در استان بوشهر قرار است با همکاری استانداری بوشهر آشیانه ای موقتی در فرودگاه بوشهر با سرعت احداث شود.
وی در باره روند احداث پایگاه امداد هوایی استان بوشهر ادامه داد: پایگاه امداد و نجات هوایی بوشهر یک طرح جامع است که همه دستگاه های مدیریت بحران باید در آن مشارکت داشته باشند.
درویشی گفت: تاسیس شعبه هلال احمر در عسلویه، بهره برداری از 2 پایگاه جاده ای درمسیر ساحلی دلوار و بندر ریگ و بهره برداری از ساختمان اداری و آموزشی دیلم از جمله برنامه های عمرانی هلال احمر استانبوشهر در سال جاری است.
وی افزود: سال گذشته در قالب طرح 'خادم' آموزش های امداد و کمک های اولیه به 12هزار 346 نفر به صورت چهره به چهره بویژه به بانوان خانه دار ارائه شد.
درویشی در باره پایگاه های کانکسی جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: از 15 پایگاه ثابت 9 پایگاه دارای ساختمان ثابت و 6پایگاه ساختمان آنها در دست احداث است که تلاش می شود تا سال آینده همه آنها به بهره برداری برسد.
وی برگزاری نمایشگاه عکس، حضور در نماز جمعه، غبارروبی قبور شهدا، تجدید میثاق با شهدا، برپایی ایستگاه سلامت، برگزاری مانورهای عملیاتی را از جمله برنامه‌های هفته هلال احمر در استان بوشهر عنوان کرد.
6047/6043**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تيم واكنش سريع هلال احمر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز

محمدباقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی و واکنش سریع هلال احمر استان از شهرستان کنگاور تا ارتفاعات بازی‌دراز مستقر و امداد هوایی این سازمان نیز آماده خواهد بود.

وی با بیان اینکه هلال احمر کرمانشاه برای پوشش مراسم گرامیداشت این عملیات آمادگی کامل دارد، افزود: در بخش‌های امداد و نجات و همچنین اسکان زائران شهدای عملیات بازی‌دراز از آمادگی‌های لازم برخوردار هستیم و همچنین از ظرفیت استانی نیز استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به حضور بیش از ۴۰ هزار نفر در این مراسم، گفت: سازمان در بحث اسکان نیز وظیفه مهمی بر عهده دارد و باید این تعداد را در شهرستان‌های مختلف اسکان بدهد.

وی اضافه کرد: در این راستا تیم‌های مخصوص در بحث اسکان در شهرستان‌های مختلف مستقر می‌شوند و تقسیم بندی‌های لازم انجام شده است.

محمدی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: مجموعه هلال احمر جهت خدمت رسانی شایسته به زائران شهدای بازی‌دراز و کاروان‌های راهیان نور آمادگی کامل دارد.

کد خبر 6088770

دیگر خبرها

  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان