Web Analytics Made Easy - Statcounter

هرندی می گوید دوست داشته کریمی در سپیدرود بماند.

طرفداری- پیشکسوت فوتبال استان گیلان اعتقاد دارد مشکلات مالکیت باشگاه سپیدرود در چند سال اخیر به این تیم ضربه زده است.

امید هرندی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط نامشخص سپیدرود در روزهای اخیر و جدایی علی کریمی از این تیم اظهار داشت:

مشکلات برای همه تیم‌ها وجود دارد، اما برای تیم‌هایی که هواداران زیادی دارند بیشتر به چشم می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دست همه کسانی که در تیم‌های خصوصی هزینه می‌کنند، درد نکند، اما شما نگاه کنید تیمی مانند خونه‌به‌خونه هم به صورت خصوصی اداره می‌شود، ولی برادران حسن‌زاده چند سال است که پشت تیم خود ایستاده‌اند و با وجود اینکه این تیم قدمت کمی در فوتبال دارد، هر سال مدعی اصلی صعود به لیگ برتر است.

وی ادامه داد:

مشکلات مالکیت باشگاه در چند سال اخیر به سپیدرود ضربه زده است. در این فصل تن‌زاده زحمت زیادی کشیده و سال‌های قبل هم مالکان قبلی زحمت کشیده‌اند،‌ اما این تغییرات زیاد مانع نتیجه‌گیری سپیدرود می‌شود و فکر نمی‌کنم با این وضعیت این تیم موفق شود.

پیشکسوت فوتبال استان گیلان در مورد جدایی علی کریمی از این تیم تصریح کرد:

این مربی زحمت زیادی در سپیدرود کشید و تیم را هم در لیگ برتر حفظ کرد. کریمی محبوبیت زیادی دارد و ما واقعاً دوست داشتیم او در رشت بماند. من همواره از کریمی و کادرفنی سپیدرود حمایت کرده‌ام. ای کاش او در این تیم می‌ماند. به نظر من یک تیم نمی‌تواند با تغییر پی‌درپی مربی نتیجه بگیرد. باشگاه‌هایی مانند سپیدرود که مشکلات مالی دارند باید سعی کنند بیشتر از بازیکنان بومی و با قراردادهای بلندمدت استفاده کنند تا در پایان فصل به مشکل نخوردند. شما نگاه کنید الان قرارداد بیشتر بازیکنان سپیدرود تمام شده است و این برای این تیم مشکل‌ساز خواهد شد.

هرندی در واکنش به این موضوع که از او به‌عنوان یکی از گزینه‌های هدایت سپیدرود نام برده می‌شود، گفت:

هر تیمی که مربی‌اش اخراج می‌شود حرف و حدیث زیادی در مورد جایگزین او به وجود می‌آید. در شهر رشت هم همه به من لطف دارند و اسمم را به‌عنوان گزینه مطرح می‌کنند، اما من به هیچ عنوان از این موضوع خبر ندارم. هیچ صحبتی با من نشده است، اما اگر قرار باشد گزینه‌ای در استان نام ببرند، حتماً نام من را هم خواهند گفت. من خودم به‌عنوان کسی که سال‌هاست در فوتبال گیلان هستم از کریمی حمایت کردم و دوست داشتم او در سپیدرود بماند، اما همان‌طور که گفتم این گمانه‌زنی است و هیچ حرفی با من زده نشده.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر

معاون توسعه‌ی ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: پیرو دستور وزیر ورزش و جوانان درباره برخی اتفاقات رخ داده در رقابتهای لیگ برتر، با قید فوریت در جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی فدراسیون، اتفاقات مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، سید محمدشروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رییس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، ایشان هم از این موضوع استقبال کرد و مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور اینجانب، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مساله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت گیرد.

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور ‌در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ی اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری باید.

اسبقیان در پایان گفت: نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: چشمی 3 بار باید اخراج می‌شد/ حامدی‌فر به آینده خودش و استقلال ضربه زد!
  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • بررسی تحولات اخیر باشگاه استقلال تهران در مجله فوتبال
  • لحظه پرش دیدنی هالند به سمت آقای گلی لیگ جزیره + فیلم
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد