Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@23:29:24 GMT

مظنه خرید آپارتمان در یوسف آباد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۰۷۵۰

برای خرید آپارتمان در منطقه یوسف آباد بسته به متراژ آن باید هزینه‌های مختلفی پرداخت کرد.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مسکن آپارتمان یوسف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه عجیب چند آپارتمان در کره شمالی با آتش بازی و آکروبات هوایی (فیلم)

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در مراسم افتتاحیه 10 هزار واحد مسکونی در پیونگ‌یانگ حاضر شد و از آهنگ جدید "پدر مهربان" که در ستایش او ساخته شده تمجید کرد.

به گزارش عصرایران به نقل از  نورت کریا نیوز، بلوک‌های آپارتمانی خیابان ریمهونگ با تلاش های 14 ماهه و در "بالاترین سطح" به پایان رسیدند.

10 هزار واحد مسکونی در سال 2022 در این خیابان که در منطقه شمال شرق پیونگ یانگ قرار گرفته، ساخته شد و پروژه ساخت 10 هزار واحد دیگر در فوریه سال جاری شروع شده که قرار است در بهار آینده به پایان برسد.

این پروژه‌ها با وعده کیم در اوایل سال 2021 برای ساخت 50 هزار واحد مسکونی آغاز شد.

رویترز در گزارش دو سال پیش خود  نوشت: کارشناسان، فراریان و برخی دیگر از مردم کره شمالی می‌گویند آسانسور، سیستم برق کشی و لوله‌کشی این ساختمان‌های جدید ناامن و معیوب است و بسیاری نگران طرز کار سیستم‌های آب و برق در این سازه ها هستند. از نظر اجتماعی و تاریخی نیز تعداد کمی از مردم کره شمالی خواهان زندگی در  بالاترین طبقات این برج و ساختمان‌ها هستند.

کیم در این مراسم روبان را برید و افتتاحیه با آتش بازی و حرکات اکروباتیک هوایی ادامه یافت.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پنت هاوس‌هایی که مثل کابوس هستند/ زندگی در بلندترین برج‌های کره شمالی چگونه است؟ (+فیلم) تبدیل یک خواهر به رهبر عزیز جشن تولد رهبر سابق کره شمالی در دمای زیر صفر

دیگر خبرها

  • (ویدئو) یک آپارتمان مخفی نوک برج ایفل
  • یک آپارتمان مخفی نوک برج ایفل + فیلم
  • ترکیب صنعت نفت برای گرفتن امتیاز از پرسپولیس
  • رئیس جدید جامعه هتل، متل و هتل‌آپارتمان داران استان گلستان معرفی شد
  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • قیمت جدید مرغ در بازار
  • افتتاحیه عجیب چند آپارتمان در کره شمالی با آتش بازی و آکروبات هوایی (فیلم)
  • استفاده از ظرفیت هنر در همایش ملی دانش سنتی محیط زیست
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران
  • حرف‌های رئیس الامارات درباره اینیستا: یوسف ترکاندی!