Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@08:44:45 GMT

در حوزه امنیت اخلاقی، باید با اعتقاد پای کار باشیم

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۰۷۶۲

سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در همایش کارکنان امنیت اخلاقی در سخنانی کوتاه اظهار داشت: حوزه امنیت اخلاقی دارای اهمیت و حساسیتی بالایی است. مهمترین موضوع در امنیت اخلاقی، دفاع از حریم امنیت روانی جامعه است. باید در این حوزه هوشمندانه و با اعتقاد پای کار باشیم.

وی افزود: فعالیت در حوزه امنیت اخلاقی نه تنها وظیفه است بلکه اعتقاد و باور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رحیمی تاکید کرد: آزادی تا بدان جا هست که آرامش و امنیت دیگران به مخاطره نیافتد. در همه جای دنیا معیار و میزان قانون است و احترام به قانون موضوع لازم و ضروری است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فرمانده انتظامی قانون نیروی انتظامی اعتقاد امنیت اخلاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز مشخص شد فردی با حک ارکان خودرو با تجهیزات خاص بر روی خودروهای قاچاق اقدام به سند نمره کردن خودروها می‌کند.

وی افزود: مأموران مخفیگاه متهم را در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند و دو دستگاه خودروی خارجی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال از گاراژ متهم کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز عنوان کرد: همچنین تعدادی تجهیزات مخصوص حک ارکان و ارقام بر روی شاسی و موتور خودروها نیز در مخفیگاه نامبرده کشف شد.

سردار هداوند از تشکیل پرونده در این خصوص و معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در حوزه قاچاق کالا را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۰۰ به ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی فراجا اطلاع دهند.

کد خبر 6081208

دیگر خبرها

  • اجرای طرح « نور» مطالبه عمومی است
  • اجرای طرح نور مطالبه عمومی است
  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود؛ انتظار دارند صرفا مجیزگوی دوستان باشیم
  • شهید فائزه رحیمی جوانی با اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی بود
  • مشکل آب در مازندران تا ۳ سال آینده رفع می شود
  • سردار مسجدی: رژیم صهیونیستی به هیچ قاعده‌ اخلاقی پایبند نیست
  • شهیده فائزه رحیمی هنرمندی دلسوز و سرشار از اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی بود
  • توسعه فعالیت های تولیدی و صنعتی در پسکرانه بنادر عامل جهش تولید است