Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی توانسته سالی ۲۹ هزار واحد کوچک اقتصاد مقاومتی ایجاد کند، در سال جاری هم با کمک و با ظرفیت مردم قصد داریم در حوزه اشتغال، به این هدف دست پیدا کنیم. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ استانها قم نظرات

سردار نعمان غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از قم، ضمن گرامی‌داشت روز بسیج سازندگی اظهار داشت: بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف ازجمله اشتغال‌زایی و تولید ملی، سازندگی، محرومیت‌زدایی و فعالیت‌هایی جانبی دیگر خدمت‌رسانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر این‌که بسیج سازندگی در زمینهٔ اشتغال‌زایی فعالیت‌های مهمی داشته، افزود: بسیج سازندگی توانسته سالی 29 هزار واحد کوچک اقتصاد مقاومتی ایجاد کند، در سال جاری هم با کمک مردم و با ظرفیت مردم قصد داریم در حوزه اشتغال، به این هدف دست پیدا کنیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی درباره نقش مردم و دولت در بسیج سازندگی بیان کرد: وجود این ظرفیت و این حجم توانمندی مردم یک فرصت برای جمهوری اسلامی ایران است، انتظار ما از دولت و مردم این است که حمایت‌های بیشتری داشته باشند، متأسفانه حجم حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها با ظرفیت موجود فاصله دارد.

وی درباره همکاری بسیج سازندگی با سازمان‌ها و نهادهای دیگر گفت: ما با دستگاه‌های مختلف تفاهم‌نامه‌هایی را امضا کرده‌ایم، با بهزیستی تفاهم‌نامه‌ای برای  احداث واحدهای مسکونی در مناطق زلزله‌زده امضاشده که هم‌اکنون توسط بسیجیان در سر پل ذهاب در حال اجراست و بخشی از آن به اتمام رسیده است.

سردار غلامی از امضاء تفاهم‌نامه‌های مختلف با نهادهای دیگر نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی با هلال‌احمر در حال بررسی برای رسیدن به تفاهم‌نامه جدیدی است، برای ساخت واحدهای مسکونی تحت پوشش کمیته امداد در مناطق زلزله‌زده، تفاهم‌نامه جدیدی را امضا کردیم و با دستگاه‌های دیگر هم در زمینه‌های اقتصاد مقاومتی، اشتغال‌زایی و سازندگی در حال بررسی برای رسیدن به همکاری‌های جدید هستیم. 

وی با ابراز خرسندی از فعالیت‌های بسیج سازندگی قم گفت: یکی از فعال‌ترین استان‌های کشور در زمینهٔ سازندگی، خدمات‌رسانی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی استان قم بوده که در این مسیر در حال پیشرفت است.

انتهای پیام/ ز

R7854/P41362/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان

دوره توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی به‌میزبانی سپاه لرستان با حضور 10 استان برگزار شد.

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074929 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان