Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پایان مهلت 90 روزه و احتمال خروج آمریکا از برجام در 22 اردیبهشت‌ اظهار کرد: در 8 سال جنگ تحمیلی، کشور در شرایط بسیار بدی قرار داشت اما با عزم، همت مردم و مسئولان به خوبی اداره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آمریکا همواره از انجام کارهایی که در حد توانایی اش بوده از انجام آن علیه مردم ایران دریغ نکرده است. آمریکا می‌خواهد جمهوری اسلامی را به هر حق و حیله‌ای شکست دهد، لذا برای تحقق این هدف اگر کاری را از قلم انداخته، به طور حتم توانایی انجام آن را نداشته است.

سجادی تصریح کرد: ما نقاط ضعف‌هایی در کشور داشته‌ایم و به لطف خدا موفق شده‌ایم که آنها را مرتفع کنیم و اکنون نیز در بهترین شرایط بسر می‌بیم، چرا که کشور ما حدود 80 میلیون جمعیت، امکانات سرشار و جوانانی نخبه در اختیار دارد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان کرد: فکر نمی‌کنم که غربی‌ها بتوانند شرایطی بدتر از این را برای ما ایجاد کنند و باید بدانیم که دنیا تنها در آمریکا و اروپا خلاصه نشده که اقتصاد کشور بخواهد بدون آنها در قهقرا فرو برود.

وی ادامه داد: اکنون بالغ بر 170 کشور عضو سازمان ملل هستند و از طرفی ما همپیمانانی نیز داریم که می‌توانیم اقتصاد کشور را به واسطه مراوده اقتصادی با آنها توسعه دهیم.

سجادی گفت: ایران با خروج آمریکا از برجام شرایط بدی را تجربه نمی کند، چرا که ظرفیت های وسیعی داریم و دولت با برنامه ‌ریزی و تقویت بخش مدیریتی بدون نیاز به آمریکا و اروپا می توانیم اقتصاد خودکفایی داشته باشیم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان خاطرنشان کرد: دولت باید نگاه خود را به داخل مرزها معطوف و بین وزارتخانه‌ها هماهنگی ایجاد کند، همچنین مسئولان قوا آمادگی دارند تا با انسجام هرچه بیشتر در صورت بروز تحریم‌ها مشکلات کشور را با قدرت از میان بردارند.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم

حسن حسن‌خانی، کارشناس اقتصادی در گفت‌وگو با دانشجو گفت: بعد از خروج ترامپ از برجام، اقتصاد ایران تحت تاثیر اخبار مثبت و منفی سیاسی قرار گرفت، این موضوع تا همین اواخر هم ادامه داشت. عملیات نظامی کشورمان علیه مواضع رژیم صهیونیستی، نقطه پایانی بر تاثیرگذاری اخبار منفی سیاسی و امنیتی بر اقتصاد کشورمان بود. عملا بعد از این اتفاق، معادلات ژئوپلتیک تغییر کرد و قدرت نظامی ایران هم نمایان شد. منبع: دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌: بعد از حمله به اسرائیل دلار تسلیم شد و افزایش نیافت
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • پول این کشور رکورددار بیشترین رشد در برابر دلار شد | خط جدید برای دلار آمریکا
  • خودکشی پزشکان بهانه بیماران! /تیترخوانی به جای نگاه علمی! /نوبت «وعده صادق» اقتصادی
  • تجربه تازه مجلس برای بررسی «سند دخل و خرج کشور»
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم