Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک ؛ مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی از موفقیت دو اثر پویانمایی  شبکه آفتاب در جشنواره ملی پویانمایی همدان خبر داد . 
امیر هوشنگ آذردشتی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود : آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران از 15 الی 17 اردیبهشت به میزبانی همدان با حضور رئیس سازمان صدا و سیما و جمعی از مسئولین کشوری در مجموعه فرهنگی شهدای استانداری همدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد : در این جشنواره هزار و 111 اثر به دبیرخانه ارسال شد که 760 اثر به بخش داوری راه یافت واز این تعداد  76 اثر مورد تقدیر قرار گرفت .
دکتر آذردشتی افزود : استان مرکزی و سه مرکز دیگر توانستند در این جشنواره بدرخشند که در بخش فیلم بلند هیات داوران از بین آثار راه یافته به جشنواره لوح تقدیر و جایزه نقدی اثر شایسته را به کارگردان انیمیشین 'طمع نامه' سپهر علی محمد لو از صدا و سیمای استان مرکزی تقدیم کرد و همچنین انیمیشن بچه های هفتاد قله از استان مرکزی به نویسندگی علی رضا گلستانی و کارگردانی پیمان شریفی به عنوان نامزد دریافت جایزه معرفی شد .
وی با اشاره به اهمیت تولید انیمیشن ایرانی در کشور از فعالان انیمیشن استان خواست همکاری خود را با شبکه آفتاب افزایش دهند و در تولید انیمیشن کمک کنند .

یادآور می شود اثر انیمیشن طمع نامه به تبیین اصول اخلاقی و نقش مخرب طمع در جامعه می پردازد و انیمیشن بچه های هفتاد قله هم به معرفی منطقه هفتاد قله استان مرکزی و اهمیت حفاظت از محیط زیست می پردازد .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۱۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انیمیشن عمر مومنی در مورد شوخی جیمی کرگر با کیت عبدو (زیرنویس فارسی)

انیمیشن عمر مومنی در مورد شوخی جیمی کرگر با کیت عبدو (زیرنویس فارسی)

دیگر خبرها

  • پویانمایی آیات و قصص قرآنی در طرح ملی مسطورا
  • موفقیت بانک مرکزی در یکسال گذشته
  • انیمیشن عمر مومنی در مورد شوخی جیمی کرگر با کیت عبدو (زیرنویس فارسی)
  • کسب موفقیت دانشجویان انیمیشن دانشگاه تربیت مدرس در جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران
  • پویانمایی «عصر دایناسور‌های ۱۴، سفر دلیرانه» از شبکه کودک
  • معرفی متهمان دادگاه منافقین/ حسین دادخواه؛ متهم ردیف هفتاد و یکم
  • حضور ۵ پویانمایی کانون در اسپانیا/ «در سایه سرو» راهی فرانسه شد
  • تدارک مرکز پویانمایی صبا برای نوروز
  • نمایش ۵ پویانمایی ایرانی در اسپانیا
  • گلچینی از تولیدات مرکز پویانمایی صبا در نوروز ۱۴۰۳