Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی دانشگاه قم گفت: ۳ خوابگاه خودگردان دانشگاه قم در صورت نبود ترافیک در مدت زمان کوتاه کمتر از ۱۰ دقیقه به دانشگاه خواهند رسید. خیراله رهسپارفرد معاون دانشجویی دانشگاه قم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره به اینکه ۶ خوابگاه دولتی در داخل دانشگاه واقع شده است، گفت: ۳ خوابگاه به نام‌های فاطمیه، کوثر و معصومیه مختص دانشجویان دختر و ۳ خوابگاه به نام‌های الغدیر، شهیدان میرباقری و گل آور مختص دانشجویان پسر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رهسپارفرد بیان داشت: ۳ خوابگاه خودگردان نیز وجود دارد که این خوابگاه‌ها در داخل دانشگاه واقع نشده‌اند و بیرون از محدود دانشگاه هستند.
معاون دانشجویی دانشگاه قم افزود: یکی از خوابگاه‌ها حدود ۸۰۰ متر با دانشگاه فاصله دارد که دانشجویان می‌توانند مسیر را پیاده طی کنند و خوابگاه‌های دیگر در فاصله‌ای واقع شده‌اند که در صورت نبود ترافیک در مدت زمان کوتاه کمتر از ۱۰ دقیقه به دانشگاه خواهند رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۱۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ عباسی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: دانشجویان متقاضی برای ثبت نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت می‌توانند درخواست خود را در سامانه پکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی refah.swf.ir ثبت کنند. به گفته وی، مبلغ وام شهریه به ازای هر نیم سال تحصیلی ۳ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • چرایی چیستی و چگونگیِ بیانات نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در دیدار‌های رمضانی با رهبر انقلاب
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی پنجاه واحدی پسرانه دانشگاه سمنان
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی و رونمایی محصولات دانش بنیان در سمنان
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت