Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@18:20:44 GMT

تفاهم‌نامه همکاری برای تولید کاتالیست ایرانی امضا شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۱۷۸۷

تفاهم‌نامه همکاری برای تولید کاتالیست ایرانی امضا شد

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ حبیب‌الله بیطرف، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری، جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و علیرضا صادق‌آبادی، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و جلیل سبحانی، رئیس هیات مدیره شرکت اکسیرنوین در مراسم امضای این تفاهم‌نامه حضور داشتند.

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت در این مراسم گفت: از پرمصرف‌ترین مواد در صنعت نفت کاتالیست‌ها هستند که قیمت بالا و فناوری پیچیده آن از مشخصات این مواد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: خوشبختانه پژوهشگاه صنعت نفت مجهز به پایلوت تست و توانمندی سنتز کاتالیست‌هاست.

توفیقی در ادامه با اشاره به موفقیت سنتز و تست کاتالیست‌ها گفت: کاتالیست‌هایی که امروز در مورد ساخت آنها توافق کردیم نیز به خوبی سنتز و تست شده و در بسیاری از پالایشگاه‌های کشور استفاده خواهد شد.

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت در پایان اظهار کرد: تلاش مجموعه صنعت نفت این است که سریع‌تر به مرحله تجاری‌سازی برسیم و امیدواریم در سنتز کاتالیست‌ها به خودکفایی کامل برسیم.

صادق آبادی در این مراسم با بیان این که در ساخت همه کاتالیست‌ها به خودکفایی کامل می‌رسیم، افزود: این تفاهم‌نامه با توجه به تولید داخل بودن کاتالیست‌ها نمادی از حمایت از تولید داخلی است.

معاون وزیر نفت ادامه داد: انواع کاتالیست‌ها در صنعت نفت اهمیت بالایی دارد و خوشبختانه ما در مسیر خودکفایی کامل هستیم.

رئیس هیات مدیره اکسیر نوین نیز در این مراسم با قدردانی از حمایت زنگنه گفت: اگر حمایت‌های زنگنه نبود این مهم اتفاق نمی‌افتاد.

در پایان حبیب‌الله بیطرف نیز ضمن حمایت از این تفاهم‌نامه گفت: امروز شاهد یکی از نمادها و مصادیق حمایت از کالای داخلی و تولید ملی هستیم.

402

تفاهم نامه کاتالیست پالایش و پخش فرآورده تولید داخل

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۱۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری علمی تحقیقاتی دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با حضور سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون پژوهشی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی امضاء شد.

به گزارش ایثار،  تفاهم‌نامه همکاری علمی تحقیقاتی  دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام  و المسلمین حامد قوام، سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر جهانگیری معاون پژوهشی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی امضاء شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حامد قوام در  نشست امضای این تفاهم‌نامه با بیان اینکه یکی اهداف کلان بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه است، گفت:  این نگرش با تعامل و ارتباط مؤثر با دانشگاه‌ها در قالب تفاهم نامه‌های همکاری علمی و پژوهشی جزء برنامه‌های اصلی  ما است.

دکتر جهانگیری، معاون پژوهشی دانشگاه انقلاب اسلامی با بیان گزارشی از روند تأسیس دانشگاه و برنامه‌های آن در طول دوسال گذشته، ضمن اعلام آمادگی همکاری دوجانبه با دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد گفت: حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوعات فراوان عرصه ایثار و شهادت توسط دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاری  پژوهشی بین دانشگاه و دفتر مطالعات  گام بسیار مؤثری در تحقق اهداف علمی و فرهنگی نظام است.

در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری علمی، تحقیقاتی بین طرفین به امضاء رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد