Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@11:08:54 GMT

کواچ در ۳ راهی ترکیه،‌ روسیه یا ایتالیا

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۲۰۸۲

کواچ در ۳ راهی ترکیه،‌ روسیه یا ایتالیا

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران، پیشنهادهای زیادی به عنوان یک مربی موفق در بازار نقل و انتقالات دارد. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نتایج اخیر اسلوبودان کواچ، سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران به همراه تیم هالک بانک ترکیه و تیم ملی اسلوونی باعث شده تا او تبدیل به یک مربی درجه یک در بازار نقل و انتقالات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او حالا برای ادامه حرفه خود، 3 گزینه پیش رو دارد. گزینه نخست این است که قرارداد خود را با هالک باک تمدید و  از 2 عنوان قهرمانی کاپ ترکیه دفاع کند.

او همچنین می‌تواند به ایتالیا، جایی که سال‌ها هدایت تیم پروجا را داشت برگردد ولی این بار در صورت توافق، راهی شهر مودنا خواهد شد.

سومین گزینه پیش روی بازیکن پیشین تیم پگاه و آذر پیام ارومیه،‌ حضور در روسیه و تجربه یک چالش جدید و دشوار به همراه «لکوموتیو بلگوری» در لیگ برتر این کشور است.

قهرمان المپیک 2000 سیدنی، توانایی‌های خود را در ترکیه و ایتالیا ثابت کرده ولی حضور در روسیه برای هر مربی بزرگی، یک چالش جدی به حساب می‌آید.

انتهای پیام/

R1015159/P1435/S3,31/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۲۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو گزینه پرید: سه نامزد نهایی مربیگری بایرن

به گزارش "ورزش سه"، یولیان ناگلزمن حداقل تا 2026 سرمربی تیم ملی آلمان خواهد بود. فدراسیون فوتبال آلمان امروز این را اعلام کرد و آنها می توانند به متقاعد کردن ناگلزمان برای تمدید افتخار کند.

ناگلزمن در پیروزی مقابل هلند و فرانسه در ماه مارس ثابت کرد که مرد مناسبی برای این کار و شایسته اعتماد است. خودش تاکید می کند که این تصمیم قلبی بوده است.

توماس توخل از ماه فوریه مشخص شده که فصل بعد مربی بایرن نخواهد بود و تنها نامزد مورد نظر، یعنی ژابی آلونسو نیز سه هفته پیش از هدایت بایرن انصراف داده بود، زیرا می خواست در لورکوزن به عنوان قهرمان بماند. 

از آن زمان، مدیر ورزشی جدید، مکس ایبرل، در حال بررسی بازار و گفتگو با مربیان مختلف است. بایرن باید بتواند از این واقعیت عبور کند که ناگلزمن دیگر گزینه در دسترس نیست و از قبل نیز نگرانی هایی در بین مدیران باشگاه در مورد بازگرداندن او وجود داشت.

سه راه حل برتر هنوز برای بایرن امکان‌پذیر است: رالف رانگنیک، اونای امری (مربی استون ویلا) و زین الدین زیدان (دور از مربیگری از سال 2021).
اکنون باید ایبرل بهترین تصمیم را برای سپردن نیمکت بایرن به بهترین گزینه بگیرد. نه ناگلزمان و نه آلونسو در دسترس نیستند، بالاخره چه کسی مربی فصل بعد بایرن خواهد بود؟

دیگر خبرها

  • دو گزینه پرید: سه نامزد نهایی مربیگری بایرن
  • گزینه سابق ایران نزدیک به فتح بهترین لیگ جهان
  • رسمی: ‌پایان رویاپردازی ملی‌پوش ایرانی در ترکیه
  • شانس بالای رافا مارکز برای جانشینی ژاوی با حمایت خوان لاپورتا!
  • دعوت ۳۵ بازیکن و مربی از استان آذربایجان‌غربی به تیم‌های ملی کشور / بیداری دوباره پایتخت والیبال
  • چطور می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، من هم گفتم «گروهبان قندلی» اشکالی دارد؟
  • نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست
  • واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی
  • مربی بعدی تراکتور کیست؟؛ گزینه‌های سرشناس به صف شدند
  • یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟