Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- اليور استون کارگردان مطرح سينماي آمريکا که مهمان سي و ششمين جشنواره جهاني فيلم فجر بود، پس از اين سفر پستي را در صفحه فيسبوک خود منتشر کرد.
به گزارش آريا به نقل از سينماسينما، استون در اين مطلب نوشته است:
من ١٠ روز پيش براى سى و ششمين جشنواره بين المللى فيلم فجر در ايران بودم. جشنواره اى با بيش از ٣٠٠ فيلم از آسياى مرکزى، عراق، ايران، آلمان، روسيه و سايرين…
ايران کشورى است زيبا با مردمى خونگرم و فرهنگ و تاريخى که ٢5٠٠ سال قدمت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمريکا، اسرائيل و عربستان سعودى، اين سه کشور خطرناک و پرنفوذ، تقريباً هر روزه ايران را به دلايل خيالى مورد حمله لفظى قرار مى دهند حال آنکه ما به روح توافق بين المللى سال ٢٠١5 پايبند نيستيم.
ارتباطات بانکى با غرب هنوز هم براى ايران بسيار مشکل است. سعى شده اطمينان حاصل شود که پول به آنها نمى‌رسد، با اين حال آنها از عهده مشکل برآمده اند (شايد از بازار سياه؟) و در بازار مرکزى بزرگ و قديمى، اجناسى از بيشتر نقاط جهان ديده مى شود.
همچنين از موزه وحشتناک شکنجه‌هاى ساواک بازديد کردم که يادگارى از آخرين دوران شاه است و از تکنيک‌ها و آموزش هاى سازمان سيا بهره مى برد.
از موزه صلح هم بازديد کردم که يادبود ساده ولى پراهميت سلاح هاى شيميايى است که در جنگ عراق در سال ١٩٨٠-١٩٨٨ 6٠هزار سرباز ايرانى را کشت و ٢٠٠هزار مجروح به جاى گذاشت. جنگى که صدام حسين، متحد آن روزهاى ما، در آن با مساعدت ما از سلاح هاى کشتار جمعى، گاز خردل و امثالهم براى حمله به ايران استفاده کرد. من همچنين با مجروحان سلاح هاى کشتار جمعى ملاقات کردم. شوکه‌کننده بود. و آن وقت ما در سوريه و عراق استفاده از سلاح کشتار جمعى را به طرف مقابل نسبت مى‌دهيم. ما عاشق جنگ شيميايى هستيم، البته با واسطه. خيلى حال بهم زن است.
چندان که در کنفرانس خبرى ام گفتم آمريکا، اسرائيل و عربستان سعودى به برنامه فعلى شان براى تجزيه سوريه، انهدام ايران و حتى فراتر از اين، ويران کردن خاورميانه ادامه مى‌دهند. اينها خيلى مخوف است ولى همگى دستاورد بازى‌اى است که از دوران بوش طرح‌ريزى شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۲۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای مهندسی معکوس سلاح کلیدی آمریکا در ایران

تعداد بازدید : 142 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 771 موشک اف‌جی‌ام-۱۴۸جاولین | FGM-148 Javelin مدرن ترین موشک، موشک هدایت شونده ضدتانک و ضد نفربر قابل حمل و شلیک، راهبردی ترین سلاح انفرادی ضدتانک ارتش آمریکاست که روسیه توانسته شماری از آنها را از ارتش اوکراین به غنیمت بگیرد. آمریکایی‌ها مدعی هستند روسیه در عوض همکاری نظامی ایران، شماری از تسلیحات غربی از جمله این سلاح حساس را به ایران داده و به شدت نگران مهندسی معکوسش توسط ایران هستند. تحلیل تحلیلگر انستیتو امنیت ملی آمریکا درباره تبعات مهندسی معکوس این سلاح در ایران بر آمریکا و اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • اردن: نتانیاهو توافق آتش بس را به خطر می اندازد
  • ادعای مهندسی معکوس سلاح کلیدی آمریکا در ایران
  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • کشف اتفاقی شهاب‌سنگ در ایران؛ قطعه‌ای زیبا از هسته یک سیاره را ببینید | تصویر
  • «گل‌غلتان» آیینی زیبا با عطر مدهوش‌کننده گل محمدی
  • تهدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی براى حمله قريب الوقوع به رفح
  • دستگاه آمارگیری کشتار طیور در گناباد تولید شد
  • رفتن حسن یزدانی به مجارستان اشتباه است!
  • تصاویر | طبیعت زیبا و بهاری هورامان
  • آبشار‌های زیبا در بیستون کرمانشاه (فیلم)