Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@13:56:29 GMT

دانشجویان به سمت کاربردی کردن ایده های نو حرکت کنند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۲۳۱۵

دانشجویان به سمت کاربردی کردن ایده های نو حرکت کنند

خبرگزاری شبستان: رئیس دانشگاه ایلام از عموم دانشجویان خلاق و دارای ایده خواست طرح های خود را به سمت ببرند که قابلیت عرضه در سمت جامعه و بازار را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، محمد علی اکبری ظهر امروز (۱۸ اردیبهشت) در اختتامیه جشنواره حرکت اظهار داشت: جشنواره حرکت فرصتی اس تا دانشجویان در گرایبش ها و رشته های مختلف ایده های و توانایی های فکری خود را بروز داده و با کمک یکدیگر در جهت تجاری سازی این برنامه ها گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: محیط دانشگاه زمینه را باید برای حرکت و جنب و جوش دانشجویان در عرصه های مختلف فراهم آورد و دانشگاه ایلام نیز طی کرده در این مسیر حرکت کند.

 

رئیس دانشگاه ایلام اضافه کرد: باید طوری برنامه ریزی و عمل کنیم که حس خودباوری و اعتماد به نفس را در دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته جامعه تقویت کنیم نه اینکه باعث شویم آنها سرخورده شده و انگیزه ای برای فعالیت نداشته باشند.

 

علی اکبری تاکید کرد: برای نخستین بار انجمن های علمی گروه های علوم انسانی، جامعه شناسی، زبان انگلیسی و ریاضی نیز هشتمین دوره جشنواره حرکت در دانشگاه ایلام فعالیت داشتند که قدمی رو به جلو محسوب می شود و نباید فقط در رشته های فنی و مهندسی محدود شویم.

 

در آئین اختتامیه هشتمین دوره جشنواره و نمایشگاه درون دانشگاهی حرکت به شرح زیر معرفی شدند: انجمن های علمی دانشجویی بهداشت مواد غذایی، فناوری اطلاعات، علوم آزمایشگاهی، صنایع غذایی و تربیت بدنی به ترتیب عنوان های اول تا پنجم جشنواره را کسب کردند.

 

همچنین انجمن های علمی دانشجویی علوم باغبانی، مهندسی آب، معماری، ژنتیک گیاهی و جنگلداری نیز از سوی هیات داوران شایسته تقدیر شناخته شدند. انجمن دانشجویی تربیت بدنی نیز عنوان برتر از نگاه مخاطبان را کسب کرد.

 

احسان شاکری، پژمان لطفی، علی باپیری و محمد یونسی نیز از برگزیدگان جشنواره ملی و بین المللی حرکت در سال گذشته تجلیل شدند.

پایان پیام/493

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران مصلی کتاب برجام مساجد نمایشگاه کتاب سبک زندگی اسلامی وزارت ارشاد مسجد روز دانشگاه جشنواره ایلام کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دکتر موذنی رییس دانشگاه شیراز گفت: این دانشگاه آماده است در صورت تمایل دانشجویان آمریکایی و اروپایی که در حمایت از مردم مظلوم غزه، از طرف دانشگاه‌های خود به اخراج تهدید شده اندرا جذب و بورسیه کند.
جمعی از دانشجویان دانشگاه شیراز هم از این پیشنهاد رئیس دانشگاه ابراز خوشنودی کردند.
همچنین دکتر داداش پور رىیس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم با اعلام حمایت از این تصمیم دانشگاه شیراز و دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آمادگی دارد این دانشجویان را در رشته‌های تخصصی موجود، پذیرش و بورسیه تحصیلی کند.
دانشگاه شیراز هم اکنون از دانشگاه‌های برتر ایران است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • دانشجویان پرانگیزه؛ اما مسئولان همچنان در خواب غفلت!/ دل نوشته‌های دانشجویی را جدی بگیرید تا مشکلات مملکت حل شوند
  • برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان
  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • اعلام همبستگی جمعی از دانشجویان ایرانی با دانشجویان آمریکایی
  • بنیاد دانشگاهی فردوسی؛ حامی دانشجویان صاحب ایده 
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی