Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: هفته آینده با افتتاح 100 خانه ورزش روستایی در این استان، چراغ ورزش در روستاهای استان برافروخته می شود.

حمید کریمی  درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین اظهار کرد: به منظور راه اندازی و تجهیز این تعداد خانه ورزش 3 میلیارد ریال هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمی ادامه داد: در لردگان 23 عدد، کوهرنگ 15، شهرکرد 11، اردل 11، کیار 10، بروجن 9، سامان 9، فارسان 8 و در بن 5 خانه ورزش روستایی افتتاح خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: از این تعداد 60 خانه ورزش به همت اداره کل ورزش و جوانان استان و هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان و مابقی با تلاش وزارت ورزش وجوانان، ستاد مبارزه با مواد مخدر و فداسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کشور و همت خیرین ورزشی راه اندازی می شود.
گفتنی است ، روز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه با ارسال همزمان تجهیزاتِ خانه ورزش به شهرستان های نه گانه و باحضور رئیس فدراسیون ورزش اروستایی و بازی های بومی محلی و مسئولین استانی در روستای بارده،100 خانه ورزش روستایی به صورت نمادین افتتاح می گردد.

 

46

کلید واژه‌ها : استان چهارمحال و بختیاری - وزارت ورزش و جوانان - خانوار روستایی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری وزارت ورزش و جوانان خانوار روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۲۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای شهرکرد امروز ۵ درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: آسمان استان تا اوایل هفته کمی تا قسمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • هجوم ملخ ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار