Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@09:35:07 GMT

افتتاح پارک فناوری ابوریحان اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۲۹۴۲

افتتاح پارک فناوری ابوریحان اصفهان

پارک فناوری ابوریحان اصفهان امروز (سه شنبه) با حضور معاون رئیس جمهوری و وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

ایران آنلاین / این پارک علم و فناوری در زمینی به مساحت 20 هزار مترمربع و با زیربنای 14 هزار متر مربع با اعتبار 180 میلیارد ریال در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان احداث شده است.

140 میلیارد ریال از این اعتبار از محل تسهیلات بانکی و مابقی از محل منابع دولتی تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پارک دارای 6 کارگاه است که 3 کارگاه آن به مساحت 3 هزار متر مربع امروز به بهره برداری رسید.
5 هزار متر مربع از این پارک نیز قابلیت استقرار 60 شرکت دانش بنیان رشد یافته دارد که در صورت تامین اعتبار تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به منظور افتتاح چند طرح دانشگاهی، دیدار با مسئولان استان و دانشگاه های اصفهان و مدیران شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان همچنین حضور در مراسم چهلمین سال تاسیس دانشگاه صنعتی اصفهان وارد این شهر شد./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد

خیرالله رهسپار فرد،رئیس پارک علم و فناوری استان قم امروز در آیین اختتامیه رویداد استارتاپی شتاب که در سالن همایش‌های پارک علم و فناوری استان قم برگزار شد، اظهار کرد: پارک علم و فناوری استان قم در بخش‌های مختلفی درحال انجام وظیفه است.

وی اضافه کرد: ازجمله فعالیت‌های پارک علم و فناوری استان قم می‌توان به فعالیت در حوزه‌های علوم انسانی و اسلامی، فنی و مهندسی، فناوری اطلاعات، گیاهان دارویی و صنایع شیمیایی اشاره کرد.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم با اشاره به اینکه رویداد شتاب در راستای شعار مهار تورم و رشد تولید آغاز شد، مطرح کرد: هدف نخست این رویداد تقویت ایده‌های دانش پایه است.

وی با بیان اینکه در این رویداد ارتباط پارک و دانشگاه‌ها تقویت شد، عنوان کرد: رکن اصلی و بازیگران اصلی این رویداد در آینده دانشجویان هستند درنتیجه افراد فعال‌تر جذب و حمایت می‌شوند تا با آموزش‌های لازم در ادامه خدمتی را ارائه دهند.

رهسپار فرد با اشاره به اینکه رویداد شتاب از آذرماه سال گذشته آغاز به کار کرد، خاطرنشان کرد: در طول برگزاری رویداد ۱۳۸ ایده به دبیرخانه ارسال، ۱۵ ایده به مرحله نهایی و ۱۴ ایده مورد داوری قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه این ایده‌ها در حوزه‌های مختلف هستند، تصریح کرد: فراخوان اولیه رویداد شتاب با موضوع صنایع خلاق و فناوری اطلاعات بود.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم با اشاره به اینکه دو کارگاه برای متقاضیان گذاشته شده است، یادآور شد: یک دوره آموزشی پیوسته به مدت سه روز نیز برای صاحبان ایده برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت اساتید دانشگاه و فعالین پارک برای داوری استفاده شده است، بیان کرد: افرادی که در مرحله داوری از امتیاز لازم برخوردار شوند به عنوان ایده‌های برگزیده شناخته شده و به صورت مستقیم می‌توانند وارد پارک شوند.

رهسپار فرد اظهار داشت: اگر دانشجوی ایده‌دار جذب شود می‌تواند تیم‌سازی را انجام داده و هدف اصلی که مشارکت حداکثری دانشگاه‌ها است را محقق کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند