Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@23:15:23 GMT

پایگاه بسیج کارکنان و اساتید واحد بهبهان نمونه شناخته شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۳۰۹۵

پایگاه بسیج کارکنان و اساتید واحد بهبهان نمونه شناخته شد

پایگاه بسیج کارکنان و اساتیددانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان در مراسمی و با حضور مسئولان لشکری و اداری شهرستان به عنوان پایگاه نمونه اداری شناخته و از آن قدردانی شد.

رئیس دفتر فرهنگی و پایگاه بسیج اساتید و کارکنان واحد بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبر گزاری آنا از معرفی پایگاه بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان به عنوان پایگاه نمونه در جمع پایگاه های بسیج اداری شهرستان بهبهان خبر داد و اظهار کرد: «در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و همکاری صمیمانه همکاران عزیز توانستیم در سالی که گذشت به اهداف و برنامه‌های تصویب شده در سازمان بسیج اداری شهرستان موفق عمل کنیم و با برگزاری نشست‌های بصیرت‌افزایی، برگزاری حلقه‌های صالحین و حضور و میزبانی نشست‌های عقیدتی در راستای ماموریت‌های بسیج رتبه برتر در حوزه‌های مقاومت اداری شهرستان را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

حجت الاسلام امیدعلی فضیلتی حضور و تشکیل بسیج اساتید و کارکنان در دانشگاه ها را در ایجاد و کمک به اسلامی کردن این مجموعه علمی و بصیرت افزایی نسل جوان و فرهیخته جامعه لازم و ضروری عنوان کرد.

وی افزود: «امیدوارم در مرحله عمل هم بتوانیم با وحدت رویه و قانون در مسیر عمل به منویات مقام معظم رهبری هم شجره طیبه بسیج فعال پویا و موثری داشته باشیم و هم شاهد دانشگاه اسلامی و انقلابی باشیم.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم میرزاد صلوات در نشست توجیهی برنامه های بسیج اساتید اظهار کرد: سازمان بسیج اساتید از سه سیاست اصلی و کلی پیروی می کند که انسجام درونی سازمان بسیج اساتید، کمک به اعتلای نظام عالی کشور و کمک به کارآمدی نظام حکمرانی از سیاست های اصلی سازمان هستند و هر برنامه ای که اجرا می شود در این سه محور است.

وی خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان پیشرفت که برای اساتید برگزار می شود این است که دستاوردهای انقلاب اسلامی را بتوانیم به صورت چهره به چهره و پر شور برای دانشجویان و مخاطبان خود روایت کنیم.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان اردبیل با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: وظیفه استاد بسیجی حضور به موقع، مخلصانه، مجاهدانه و تأثیرگذار در دانشگاه و پرورش انسان های دانشمند و با ایمان در تراز شهید چمران است.

میرزاد صلوات تصریح کرد: برنامه های سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها احصای تهدیدات، آسیب ها و نیازهای دانشگاه ها سپس برنامه ریزی براساس آنها است و سعی شده است دانشگاه محور پیش رود و مبنای این برنامه ها اثربخشی آنها است.

کد خبر 6097701

دیگر خبرها

  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار مسکن کارکنان و اساتید
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • پذیرش۵۳ درصدی استاد محوری دانشجویان دکترای دانشگاه ها
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • ویژگی یک استاد نمونه، همیشه شاگرد خوب بودن است
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد