Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@23:38:47 GMT

قم| دو ومیدانی کاران قمی بر سکوی نخست کشور ایستادند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۳۱۰۷

قم| دو ومیدانی کاران قمی بر سکوی نخست کشور ایستادند

دوومیدانی کاران نوجوان قمی در رقابت‌های قهرمانی کشور با درخشش خود بر روی سکوی نخست ایستاده و سهمیه حضور در پیکارهای انتخابی المپیک نوجوانان جهان را کسب کردند. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، رقابت‌های قهرمانی کشور دو ومیدانی نوجوانان کشور در حالی پیگیری شد که تیم قم موفق به کسب افتخار بزرگ در این دوره شد و توانست با پیشی گرفتن از سایر رقبا سکوی نخست کشور را تصاحب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عنوان نخست تیم قم آن‌هم در این رده سنی نوید روزهای خوش را برای دو و میدانی قم به همراه دارد چراکه نوجوانان در سال‌های نه‌چندان دور می‌توانند دربازی‌های بین‌المللی رقابت کنند و افتخارات بالایی را برای کشور و استان به ارمغان بیاورند.

در شرایطی که تیم‌های بسیاری از سراسر کشور برای کسب مدال به روی پیست آمدند این تیم قم بود که با ترکیب فنی بسیار خوب خود توانست بر سایر حریفان غلبه کند به سه مدال طلا، سه نقره و یک برنز برسید.

نخستین مدال قمی‌ها در رشته پرش‌بانیزه به دست آمد که در این بخش علی‌محمد زابلی با ثبت رکورد 3 متر و 40 سانتیمتر گردن‌آویز طلا را از آن خود کرد.

در رشته 200 متر علی قاسم بابایی با ثبت زمان 22 ثانیه و سه‌صدم ثانیه به مدال نقره رسید و نشان برنز همین رشته بازمان 22 ثانیه و 64 صدم ثانیه به دیگر نماینده قم یعنی محمدباقر محمدی اختصاص پیدا کرد.

اما این‌همه ماجرا نبود، تیم قم موفق شد در دو امدادی نیز رتبه نخست را به دست آورد و در رشته 100 متر علی قاسم بابایی بازمان 10 ثانیه و 74 صدم ثانیه قهرمان و محمدباقر محمدی دیگر نماینده قم بازمان 10 ثانیه و 97 صدم ثانیه نایب‌قهرمان شد.

سید علی هاشمی با ثبت رکورد 14متر و 93 سانتیمتر در رشته پرتاب وزنه مدال نقره را به دست آورد تا بدین ترتیب نمایندگان قم سهمیه حضور در پیکارهای انتخابی المپیک نوجوانان جهان را کسب کنند.

بسیاری از رکوردهایی که از نوجوانان استان در این دوره از مسابقات به‌جا ماند بی‌نظیر بود و آن‌ها با 49 امتیاز بر سکوی نخست کشور ایستادند که نشان می‌دهد در ابتدای کار انگیزه‌ای فوق‌العاده دارند و تنها باید امید بست به حمایت‌های مسئولان ورزشی قم که می‌تواند از هر یک از این بازیکنان یک ملی‌پوش خوب بسازد.

انتهای پیام/ ز

R7854/P41362/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۳۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، محمدطا‌ها دهقانی دولتی در وزن ۵۲ کیلوگرم در دیدار نهایی، با شکست بوکسور استان تهران، اولین مدال طلای بوکس استان در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور را کسب کرد.


وی در این رقابت‌ها در شب اول با قرعه استراحت روبه‌رو شد در گام‌های بعدی از سد حریفانی از استان‌های اصفهان، گیلان و گلستان گذشت.


این مسابقات پنجم تا دهم اردیبهشت به میزبانی شهرستان ملایر استان همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • ایران اکسپو سکوی صادرات دانش‌بنیان‌ها
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • همدان بر سکوی نخست بوکس نوجوانان ایران؛ لرستان و تهران بر سکوی دوم و سوم
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند