Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد گردینی، نخستین دانشجوی دکتری تخصصی مهندسی عمران گرایش سازه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه از رساله خود دفاع کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهرداد گردینی، دانشجوی دکتری تخصصی مهندسی عمران گرایش سازه به عنوان نخستین دانشجوی این مقطع از رساله دکتری خود با موضوع «بررسی پایداری و رفتار خرابی پیشرونده گنبدهای دولایه فضاکار» به راهنمایی محمدرضا حبیبی و دکتر محمدهادی توانا در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه و با حضور استادان و دانشجویان دفاع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دارای 28 رشته مقطع دکتری است که قطب تحصیلات تکمیلی در غرب کشور محسوب می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد نکونام، دکتری اقتصاد از دانشگاه شریف

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در آخرین بازی هفته بیست و یکم رقابت در لیگ برتر فوتبال ایران با برتری برابر هوادار راهی تعطیلات شد.

شاگردان نکونام که در آخرین بازی سال با لباس دوم خود وارد زمین شده بودند توانستند یک بار دیگر دروازه خود را بسته نگه داشته و با حداقل اختلاف برابر رقیب به برتری برسند.

این هشتمین پیروزی یک بر صفر استقلال در فصل جاری بود. جایی که آبی‌ها با دریافت تنها ۱۰ گل خورده برترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند.

نکته قابل توجه اما قرابت این آمار با فصل منجر به قهرمانی تاریخی استقلال با فرهاد مجیدی است.

جایی که استقلال در یک فصل کلاً ۱۰ گل دریافت کرد تا بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر ثبت شود.

هرچند تقریباً امری غیر ممکن است که در ۹ بازی بعدی هم دروازه استقلال بسته بماند اما تا این لحظه تیم نکونام موفق شده با دریافت تنها ۱۰ گل آمار خط دفاعی خود را در سطح لیگ بیست و یکم و قهرمانی و مجیدی نگه دارد.

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری با شرکت عمران شهر جدید علوی منعقد شد
  • تولید لباس فرم مدارس با رعایت الگوی پوشش ایرانی و اسلامی
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای تولید لباس فرم مدارس با رعایت الگوی پوشش ایرانی و اسلامی
  • جزییات پذیرش دکتری با آزمون مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی اعلام شد
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سما
  • آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر برای اسکان مسافران نوروزی
  • جواد نکونام، دکتری اقتصاد از دانشگاه شریف
  • حمایت ایرانسل از سومین جشنواره رساله برتر مهندسی برق با تأکید بر هوش مصنوعی
  • برپایی نمایشگاه «آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا
  • برپایی نمایشگاه«آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا