Web Analytics Made Easy - Statcounter

فضه سادات حسینی در واکنش به تبلیغ متفاوت «به وقت شام» در پردیس کوروش نوشت: باز هم میگویم که بنظر من هم شاید کار خوبی نبود اما این طور که یک طرفه در فضای مجازی نشان دادند هم نبود. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶ رسانه ها خواندنی برگزیده نظرات

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، فضه سادات حسینی مجری و گوینده سیما در صفحه شخصی اینستاگرام نوشت: عمیقا معتقدم که نباید بهانه دست کسی داد!
اصلا روایت داریم که از مواضع اتهام بپرهیزید!“ اتقوا من مواضع التُهم”
تا آنجایی که فضای مجازی را بالا و پایین کردم، جز همان یک آقا و یک خانم، فیلم دیگری ندیدم از انتقادات مردمی!!
و اتفاقا اغلب کسانی که این عمل را تقییح میکردند، بحث و مخالفتشان ایدئولوژیک بود! کسانی که دنبال بهانه ای بودند برای تخریب! و حالا بهانه به دستشان آمده بود!
روایت عینی یکی از دوستانم که دیروز در مجتمع کوروش حاضر بود را خواندم و اتفاقا هتاکی هایی که به او‌ شده بود و عمق کینه برخی به موضوع این فیلم و البته اصل نظام و انقلاب!
باز هم میگویم که بنظر من هم شاید کار خوبی نبود اما این طور که یک طرفه در فضای مجازی نشان دادند هم نبود!
دوستم نوشته بود که در کل مجتمع چند بار اعلام کردند ک نمایش قرار است آغاز شود، آمبولانس و‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. هم حاضر بود و تنها همین خانوم اعتراض کرد که بعد هم پاسخ گرفت و گویی آقایی هم که اعتراض کرده بود، که اصلا موقع نمایش در مجتمع نبوده و بعدا به خونخواهی آمده!
میدانم که خاصیت اطلاع رسانی همین است و هر کس از زاویه دید خود مینویسد و بُلد میکند! حتی غیر منصفانه و به دروغ! اما دنیا همین است دیگر!
فقط یک نکته پایانی! فیلمی که اواخر اکرانش است و الحمدلله خوب فروش کرده، قطعا برای تبلیغات و فروش دست به چنین اقدامی نمیزند! خیلی بدیهی است!
پ ن 1:
خوشحالم ک هنوز هم، هر چند فقط بعضی وقتها فریاد انسانیت و بشر دوستی عده ای بلند میشود!
پ ن 2:
مومن باید کیّس وزیرک باشد و بهانه دست کسی ندهد!
پ ن 3:
خدا را شکر که امثال عمو ابراهیم آنقدر شجاع هستند ک اشتباهاتشان را قبول کنند و برایش عذرخواهی کنند، نه مثل عده ای یا با پررویی یا سکوت، از زیر بار اشتباهشان شانه خالی کنند!

 

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R41383/P41383/S9,1299,1300/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۳۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ویدیویی عجیب و غریب از یک آدم کوتوله در ایران در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده و نشان میدهد که فارسی صحبت می‌کند. این ویدیوی عجیب در شبکه‌های اجتماعی پربازدید و تعجب کاربران را برانگیخته است.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد
  • شیعه باید منطق و استدلال را فراگیرد
  • زبان طنز نیشدار است