Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@10:32:33 GMT

آغاز فصل ششم پاتوق فیلم کوتاه

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۳۷۶۶

آغاز فصل ششم پاتوق فیلم کوتاه

دور جدید پاتوق فیلم‌کوتاه – سینما آینده از هفته پایانی اردیبهشت‌ماه آغاز به‌کار خواهد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، ششمین فصل پاتوق فیلم کوتاه – سینما آینده از هفته پایانی اردیبهشت‌ماه سال جاری، اکران فیلم‌های کوتاه را به صورت هفتگی آغاز می‌کند.

در این فصل، طی 13 هفته،فیلم‌های کوتاه همراه با برگزاری جلسات نقد و بررسی و با حضور اساتید و فیلم‌سازان فیلم کوتاه به نمایش درخواهند آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل ششم پاتوق فیلم کوتاه، محفلی برای هنرمندان و دوست‌داران این عرصه هنری، دوشنبه‌های هر هفته ساعت ۱۸در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال در هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر باید در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان برود که با توجه به موقعیت مکانی مجوز حضور تماشاگران را نخواهند داشت.

آبی پوشان تهرانی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار داشته و یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی این فصل رقابت‌های لیگ هستند و دوست دارند در صورت مسجل شدن قهرمانی‌شان بازی آخرشان با حضور تماشاگران برگزار شود؛ اتفاقی که باید سازمان لیگ برای آن راه حلی پیدا کند.

طبق قانون، در صورتی که باشگاه پیکان با تغییر مکان بازی موافقت کند باید ورزشگاه جدید را معرفی کند که با توجه به بازی‌های هفته آخر شاید این بازی به شهر قزوین منتقل شود.

در هفته آخر شمس آذر قزوین در اصفهان میهمان سپاهان است و این اتفاق می‌تواند باعث شود که بازی استقلال و پیکان در این شهر برگزار شود. در بازی رفت پرسپولیس و پیکان هم به دلیل زیر کشت رفتن چمن ورزشگاه دستگردی، این بازی در قزوین برگزار شد و شاید حالا یک بار دیگر این اتفاق برای استقلال تکرار شود.

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین ۱۵ هزار نفر گنجایش دارد و طبق قانون ۱۰ درصد این ظرفیت به هواداران استقلال تعلق خواهد گرفت که البته تجربه نشان داده در صورت با تماشاگر شدن بازی، تعداد هوادارانی که در ورزشگاه حضور خواهند یافت، بسیار بیشتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام