Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@23:07:43 GMT

تبریز| رسالت جهادکشاورزی سلامت محصولات کشاورزی است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۳۷۶۹

تبریز| رسالت جهادکشاورزی سلامت محصولات کشاورزی است

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: رسالت فعلی وزارت جهادکشاورزی و این سازمان تأمین امنیت غذایی و سلامت محصولات کشاورزی است. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، اکبر فتحی عصر امروز در یادواره سرداران و شهدای سنگرسازان بی سنگر جهادسازندگی آذربایجان شرقی که در مسجد طوبی تبریز برگزار شداظهار داشت: جهادگران سازمان جهادسازندگی آذربایجان شرقی در دوران دفاع مقدس مخلصانه و با تمام وجود به یاری رزمندگان اسلام شتافتند و سنگرسازان بی سنگر لقب گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حدیث جهاد، حدیث انقلاب است، جهادسازندگی نهال نوشکفته‌ای بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی به بار نشست، در اوایل انقلاب سازندگی مناطق محروم کشور و پس از شروع جنگ پشتیبانی مهندسی رزمی جبهه‌های حق علیه باطل را برعهده گرفت.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: نیروهای جهادی قبل از سازندگی، جهاد با نفس را یاد گرفته‌اند و اکنون ما بر خود می‌بالیم که یادواره سرداران و شهدای سنگرسازان بی سنگر جهادسازندگی آذربایجان شرقی را در خدمت شما عزیزان برگزار می‌کنیم.

فتحی یادآور شد: ما هرچه داریم از شهداء است، برگزاری یادواره شهداء در واقع احیاء ایثار، فداکاری و از جان گذشتگی شهیدان، جانبازان و آزادگان سرافراز جهادسازندگی است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در پایان با اشاره به اینکه رسالت فعلی وزارت جهادکشاورزی و این سازمان تأمین امنیت غذایی و سلامت محصولات کشاورزی است گفت:امیدواریم همه ما تشنگان خدمت و پیروان راه شهیدان انقلاب اسلامی و جهاد سازندگی باشیم.

گفتنی است در این مراسم از فیلم مستند جهادگر شهید سرتیپ محمد حسن کسایی با عنوان بلال جبهه عرفان رونمایی و از علی عیسی زاده قائم مقام صدا وسیمای مرکز آذربایجان شرقی و نیز مجید حسن زاده کارگردان این فیلم مستند تجلیل شد.

تیپ مهندسی رزمی 57 فجر جهادسازندگی آذربایجان شرقی در طول 8 سال دفاع مقدس 119 شهید ، 492 جانباز و 54 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز

 شادی نیا اظهار کرد: در پی اعلام برخورد چندین دستگاه خودروی سواری در محدوده عوارضی بستان آباد - تبریز کارشناسان اورژانس به همراه پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی از مصدومیت ۱۰ نفر بر اثر تصادف زنجیره‌ای مذکور خبر داد و اضافه کرد: مصدومان این حادثه که شامل ۲ مرد ۶۵ و ۶۹ ساله و همچنین چهار زن ۶۵،۲۳،۷۹و ۴۵ ساله و نیز سه پسر بچه ۱۵،۱۳ و ۵ ساله به همراه یک دختربچه ۱۲ ساله بودند پس از خدمات درمانی در محل جهت درمان تکمیلی به بیمارستان‌های امام علی (ع) ارتش و امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

سرهنگ آبراهه رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی علت حادثه را رعایت نکردن سرعت مطمئنه اعلام کرد و با اشاره به بارش باران و لغزندگی جاده‌های استان اظهار کرد: شرایط بارانی نیازمند توجه بیشتر به جاده و کاهش سرعت مطابق با شرایط هواست.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • اجرای هفت پروژه باغات مدرن در آذربایجان شرقی
  • تولید ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه