Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پايگاه «آکسيوس» گزارش داده که وزير خارجه آمريکا به همتايان اروپايي خود گفته که دونالد ترامپ توافق‌هاي اخير درباره توافق هسته‌اي با ايران را رد کرده است.
به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري ميزان، پايگاه «آکسيوس» در گزارشي نوشته است که وزير خارجه آمريکا به همتايان اروپايي خود گفته که دونالد ترامپ توافق‌هاي اخير درباره توافق هسته‌اي با ايران را رد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آکسيوس مي‎افزايد: «مايک پامپئو» روز جمعه به همتايان خود از سه کشور آلمان، انگليس و فرانسه گفته است که ترامپ پيش‌نويس توافق‌هاي ارائه شده از سوي هيأت مذاکره کننده آمريکايي در طول 4 ماه گذشته درباره اصلاح توافق هسته‌اي را رد کرده است.
در اين گزارش به نقل از منابع آگاه آمده است: پامپئو روز جمعه طي يک کنفرانس تلفني با وزراي خارجه سه کشور اروپايي از تلاش‌هاي آنها از ماه ژانويه براي متقاعد کردن ترامپ براي عدم خروج از توافق هسته‌اي تشکر کرده اما تصريح کرده که ترامپ قصد دارد مسير ديگري را در پيش بگيرد.
پامپئو در اين کنفرانس تلفني به همتايان اروپايي خود گفته که يک روز قبل از آن با ترامپ درباره اين توافق‌ها ميان آمريکا، انگليس، فرانسه و آلمان ديدار و گفتگو داشته است.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۳۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید بدر بن حمد البوسعیدی وزیر خارجه سلطنت عمان طی تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص موضوعات روابط دوجانبه و تحولات اخیر در غزه گفتگو و رایزنی کرد.

دو طرف در این تماس تلفنی آخرین روند مناسبات دو کشور در زمینه‌های مختلف را مورد گفتگو قرار داده و بر تداوم مسیر کنونی در توسعه روابط تاکید کردند.

وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان همچنین تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت پایان یافتن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، آتش بس فوری، آزادی اسرا و ارسال کمک‌های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

کد خبر 6099731 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • گروسی خواستار تدابیر ملموس ایران برای رفع نگرانی‌ها
  • آبگرفتگی خیابان‌های تبریز در پی بارش‌های اخیر (فیلم)
  • ببینید | اولین واکنش آزمون به شایعات اخیر؛ سردار به ایران می‌آید؟
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • صدایی که از ایران شنیده می‌شود/آیا معمای طالبان حل خواهد شد؟ / فاصله خاورمیانه تا توافق
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است