Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@09:06:15 GMT

نقد غیرقانونی 110 میلیون بن کتاب در نمایشگاه کتاب

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۳۹۳۴

نقد غیرقانونی 110 میلیون بن کتاب در نمایشگاه کتاب

تهران– ایرنا- سخنگوی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در خصوص کشف یک تخلف در نمایشگاه بین المللی کتاب گفت که تعدادی سودجو مبادرت به نقد غیرقانونی 110 میلیون تومان بن کتاب کرده بودند.

همایون امیرزاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این افراد در چهار غرفه کوچک 9 متری و در ساعات پایان کاری نمایشگاه کتاب تهران، بدون ثبت و ارائه هیچگونه کتابی اقدام به نقد کردن بن کتاب کرده و با ارتباطاتی که با یکدیگر داشته اند موفق به نقد کردن 110 میلیون تومان بن کتاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که این تخلف شبانه از طریق سامانه هوشمند رصد بن کارت های الکترونیک و همکاری بانک عامل نمایشگاه کتاب کشف شد، گفت: پس از اطلاع از این تخلف تمامی سیستم شبا از ساعت 8 شب گذشته تا 10 صبح امروز به طور موقت مسدود شد.
وی با اشاره به شناسایی و دستگیری این افراد، ضمن تاکید بر برخورد قاطع با این متخلفان اظهارداشت: این افراد درواقع بن‌ کارت‌های دانشجویی را نقد کرده بودند.
سخنگوی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی تهران همچنین در خصوص مشکلات ثبت سفارش گمرکی کتاب برای ناشران خارجی، دلیل اصلی بروز این مشکل را وارد کردن کتاب از سوی نمایندگان ناشران به جای خود ناشران دانست و در عین حال یادآور شد: حمایت‌های ارزی از ناشران خارجی از بیست و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران به این سو قطع شده است.
امیرزاده با یادآوری تخصیص 9 میلیون دلار حمایت ارزی در سال 1384 از ناشران خارجی حاضر در نمایشگاه کتاب از سوی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی و نمایشگاه کتاب تهران اظهارداشت: در واقع با ورود شورای عالی رقابت و طبق مصوبه هیات دولت حمایت‌های ارزی به حمایت‌های ریالی تغییر پیدا کرده است.
وی همچنین در عین حال با اشاره به وضعیت ایجاد شده در بخش خارجی ناشران نمایشگاه کتاب، بر ضرورت احیای حمایت‌های ارزی از این ناشران در دوره های بعدی نمایشگاه کتاب تاکید کرد.
سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت ماه امسال در مصلای امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
علمی **1836 **2017

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي كتاب 97 تخلف در نمايشگاه كتاب نقد بن كتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۳۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، تا چهاردهم فروردین‌ ۱۴۰۳ در شبستان مصلای امام خمینی (ره) برپاست. این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۳۰ دقیقه بامداد میزبان علاقه مندان است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3059766 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه فروش کتاب‌های علوم قرآنی در ارومیه برپا می‌شود
  • افزایش پنج هزار پارکینگ در مصلی امام خمینی(ره) برای عموم/ مردم دسترسی‌های متنوع‌تری به نمایشگاه کتاب خواهند داشت
  • بازدید رمضانی و مدیران نمایشگاه کتاب از مصلی امام خمینی (ره)
  • مراسم عقد تا رونمایی کتاب سر دلبران در نمایشگاه قرآن + عکس
  • افزایش پارکینگ‌های مصلی برای نمایشگاه کتاب
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • عرضه نرم افزار «جامع تفاسیر نور» در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 
  • جزییات حضور انتشارات جمکران در نمایشگاه قرآن
  • خدمات بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران