Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-27@13:59:40 GMT

تحلیل‌ «ای اف سی» از شکست ۲ بر ۳ پرسپولیس مقابل الجزیره

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۴۴۶۲

به گزارش وانانیوز، 

 کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از دیدار شب گذشته پرسپولیس مقابل الجزیره در دور رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا که با نتیجه 3 بر 2 به نفع تیم اماراتی در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی برگزار شد، نوشت:

 

نمایندگان کشور ایران از ابتدای بازی تسلط کامل داشتند، اما تیم الجزیره با دفاع خوب خود اجازه جلو آمدن به آنها را نمی داد با این وجود علی علیپور با پاس تماشایی وحید امیری توانست در دقیقه 42 قفل دروازه اماراتی ها را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در نیمه دوم استراتژی هنک تن کیت سرمربی هلندی الجزیره ورق را برگرداند و در دقیقه 52 دروازه پرسپولیس را باز شد.

 

در دقیقه 77 دیدار ،روماریو پاس طلایی مبخوت را دریافت کرد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

 

6 دقیقه بعد از گل دوم اماراتی ها خطای هند علی خسیف باعث شد تا پنالتی به نفع تیم ایران گرفته شود که با ضربه گادوین منشا نتیجه بازی به تساوی رسید.

 

درست زمانیکه پرسپولیسی ها نتیجه دیدار را 2 بر2 تصور می کردند،خلیفه مبارک مدافع تیم حریف در زمان تلف شده ،گل برتری را زد.

 

اکنون پرسپولیس می تواند به دو گل خارج از خانه خود به صعود به مرحله یک چهارم نهایی امیدوار باشد.

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی

پرسپولیس در حالی از جام حذفی کنار رفت که اشتباهات تاثیرگذار ۲ بازیکن تعویضی این تیم در دیدار شب گذشته برابر آلومینیوم اراک، مشهود بود. در واقع تعویض‌های اوسمار کاملا نتیجه برعکسی داشت و عامل حذف سرخ‌پوشان شد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی در حالی در ضربات پنالتی برابر آلومینیوم شکست خورد و حذف شد که قرمزها در جریان این بازی دو بار با اختلاف دو گل از حریف پیش افتادند، ولی میزبان هر دو بار کار را به تساوی کشاند و در نهایت پیروز شد.

نکته عجیب ماجرا آنجاست که پرسپولیس هر ۴ گل را از دقیقه ۸۴ به بعد دریافت کرد و نتوانست برتری خود را مقابل ایرالکو حفظ کند. جالب‌تر اینکه ۲ بازیکن سهم پررنگی در اشتباهات سرخ‌پوشان و حذف آنان داشتند.

در اواخر نیمه دوم در شرایطی که بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود قرمزها دنبال می‌شد علی نعمتی در دقیقه ۷۸ به جایی محمدخدابنده‌لو وارد بازی شد. دقیقه ۸۳ بازی نیز فرشاد فرجی جایگزین عبدالکریم حسن در سمت چپ خط دفاعی شد. عجیب‌تر آنکه یک دقیقه بعد از ورود نعمتی به بازی بازیکنان آلومینیوم اراک در شرایطی که این مدافع تعادل خود را از دست داد از فضای پشت او استفاده کردند و با ارسال توپ به محوطه جریمه و در ادامه با ضربه مهدی لیموچی به گل نخست رسیدند.

در وقت اضافی بازی در شرایطی که سرخ‌پوشان با گل‌های سینا اسدبیگی و عیسی آل‌کثیر با نتیجه ۴ بر ۲ از میزبان پیش بودند، در دقیقه ۱۱۲ بازی ایرالکو صاحب کرنر شد. شروین بزرگ در شرایطی موفق به زدن گل سوم شد که به راحتی و بدون هیچ مزاحمتی روی سر نعمتی و فرشاد فرجی موفق به گلزنی شد تا باز هم اراکی‌ها در آستانه جبران نتیجه قرار بگیرند.

۷ دقیقه بعد در شرایطی که تنها چند ثانیه تا پایان بازی باقی ‌مانده بود و سرخ‌پوشان یک قدم تا صعود به دور بعدی فاصله داشتند، لیموچی در حالی در عمق خط دفاع پرسپولیس صاحب توپ شد که فرجی با پاس عمقی رضا جبیره جا ماند و در ادامه برای باز پس‌گیری توپ اقدامی نکرد تا مهاجم آلومینیوم با پاس تماشایی نقی‌زاده در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شود و این بازیکن با یک ضربه بازی را ۴ بر ۴ به تساوی بکشاند و در ادامه پرسپولیس با شکست در ضربات پنالتی از جام حذفی کنار رود.

در واقع تعویض‌های اوسمار و کپی‌برداری او از روی دست یحیی گل‌محمدی موجب شد تا پرسپولیس بازی را برده را از دست داده و حذف شود. تعویض‌های که در زمان یحیی بارها در پرسپولیس انجام می‌شد و هر بار که سرخپوشان از حریف پیش بودند، او تعویض‌های تدافعی انجام می‌داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پرسپولیس به نیمه نهایی جام حذفی رسید پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد(+عکس)

دیگر خبرها

  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • نتیجه کل‌کل با عبدالکریم حسن؛ هر دو دست دروازه‌بان جوان پرسپولیس شکست!
  • تعویض ششم اوسمار کاملا بی نتیجه بود!
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور