Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@00:25:06 GMT

بخشش پسری که پدرش را مثله کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۴۵۳۱

بخشش پسری که پدرش را مثله کرد

هر دو به روی هم شمشیر کشیدیم و من با قمه‌ای بزرگ به قلب پدرم ضربه زدم و او را کشتم. جسد پدرم را از اتاق‌خوابش به داخل حیاط خلوت بردم و .....

به گزارش مشرق، ساعت ۲۳:۳۵ نوزدهم بهمن سال گذشته مأموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند مردی حدوداً ۶۶ ساله توسط پسرش در منزلشان در پاسداران، میدان هروی، میدان حسن‌آباد، خیابان مژده به قتل رسیده و و جسد مقتول توسط پسرش مثله شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

جزئیات آدم‌خواری یک پدر و پسر در تهران +عکس

دقایقی بعد از اعلام این خبر بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در صحنه جرم حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

متهم این پرونده در اظهارات اولیه به کارآگاهان گفت: اعتیاد شدیدی به ماده مخدر شیشه دارم و چندین سال است که مواد مصرف می‌کنم، با پدرم اختلاف داشتم و به من پول توجیبی نمی‌داد و سختگیری می‌کرد، اختلافاتم با او روز به روز بیشتر می‌شد و هر روز با هم مشاجره داشتیم.

وی ادامه داد: روز حادثه (۱۶ بهمن) در حالیکه سایر اعضای خانواده در منزل نبودند از پدرم ۱۰۰ هزار تومان پول خواستم اما او به من توهین کرد و من عصبانی شدم و با هم درگیری لفظی پیدا کردیم، در این حین هر دو به روی هم شمشیر کشیده و من با قمه‌ای بزرگ به قلب پدرم ضربه وارد کرده و او را کشتم، پس از قتل جسد پدرم را از اتاق‌ خوابش به داخل حیاط خلوت و سپس به اتاق‌خواب خودم که در قسمت زیرزمین حیاط‌ خلوت بود، بردم.

این پسر در اظهاراتش به کارآگاهان درباره مثله کردن جسد پدرش گفت: از تاریخ ۱۶ بهمن تا ۱۹ بهمن جسد پدرم را با استفاده از اره آهن‌بر مثله کردم تا حمل جسد به بیرون از خانه و به دور از چشمان سایر اعضای خانواده راحت‌تر باشد تا اینکه شامگاه (۱۹ بهمن) فرا رسید و قصد داشتم قطعاتی از جسد مقتول را همراه با کیسه آشغال از خانه خارج کنم که یکی از برادرانم به من مشکوک شد و داخل کیسه را جست‌وجو کرد و جسد را دید.

وی افزود: خواهر و مادرم در زمان حادثه به درمانگاه مراجعه کرده و برادرانم سر کار بودند و زمانیکه به خانه بازگشته و علت غیبت پدرم را جویا شدند به آنها گفتم پدرم با دوستانش به مسافرت رفته است.

این پسر پس از اعتراف به قتل پدرش با دستور بازپرس امور جنایی تهران بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت تا اینکه چند روز قبل اولیای‌دم مقتول (خواهر و برادران وی) با حضور در دادسرا اعلام کردند متهم را بخشیده‌اند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۴۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه خبر داد و گفت: این پروژه در اردیبهشت سال جاری تکمیل می‌شود و به‌طور کامل در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خیابان ۲۲ بهمن به‌طول ۷۵۰ متر، خیابان کاوه را به خیابان اشراق جنوبی متصل می‌کند.

وی افزود: در سال‌های گذشته این خیابان شامل باند شمالی به‌صورت رفت و برگشت بود که با توجه به عرض کم و نبود پیاده‌رو خطراتی را برای تردد شهروندان و عابران پیاده ایجاد کرده بود، از این‌رو با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان، برای ساماندهی و ایمن‌سازی آن در قالب پروژه محله محور در بودجه ۱۴۰۱ ردیف اعتباری در نظر گرفته شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: قراردادی به مبلغ شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، بیست‌وچهارم مرداد ۱۴۰۲ برای خیابان ۲۲ بهمن منعقد شد و ساماندهی معابر شمالی و جنوبی آن، همچنین احداث پیاده رو در ضلع‌های شمالی و جنوبی و ایمن سازی مادی آن در دستور کار شهرداری منطقه ۷ قرار گرفت.

سلطان‌آقایی با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح علاوه بر خیابان و پیاده رو، ساماندهی مادی و اصلاح دسترسی‌ها با ایجاد پل روی مادی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: بی‌شک اجرای پروژه ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه، علاوه بر تسهیل در رفت و آمد و روان شدن ترافیک و کاهش تردد در خیابان‌های موازی، ارزش افزوده زیادی برای ساکنان این خیابان به همراه خواهد داشت.

کد خبر 746865

دیگر خبرها

  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • مبارزه علیه آفت سن گندم در بهمن
  • چرا بخشیدن پدر و مادرمان تا این اندازه دشوار است؟
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان
  • تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فیلم | حرکت عجیب بهمن هاشمی وسط یک برنامه به سبک جوانی‌اش
  • صحبت‌های احساسی لیلا حاتمی درباره پدرش
  • افزایش شهدای جنایت تروریستی کرمان
  • شهادت آخرین مجروح حمله تروریستی کرمان