Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-16@03:26:07 GMT

ترکیب استقلال برای بازی با ذوب آهن مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۴۵۳۷

ترکیب استقلال برای بازی با ذوب آهن مشخص شد

به گزارش جهان نيوز، دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:15 در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.

وینفرد شفر برای این مسابقه 11 بازیکن اصلی‌اش را به شرح زیر مشخص کرد:

سید مهدی رحمتی، سیدمجید حسینی،آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، ووریا غفوری،امید ابراهیمی،فرشید باقری،سرور جباروف،روزبه چشمی، داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی

مامه‌بابا تیام طبق پیش‌بینی‌های قبلی به دلیل مصدومیت در ترکیب اصلی استقلال قرار ندارد ضمن آنکه سید مهدی رحمتی بعد از درخشش در فینال جام حذفی دروازه‌بان اول آبی پوشان در این مسابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منبع: فارس پیام رسان سروش پیام رسان ایتا پیام رسان بله اینستاگرام

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۴۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت مهدی رحمتی از فولاد!

  خیلی زود توافقات بین دو طرف حاصل شد و مهدی رحمتی برگه قرارداد خود را امضا کرد و به تهران برگشت تا وسایلش را جمع و جور کند و برای ادامه لیگ به اهواز برود. از آنجا که طرفداران فولاد معمولا در تصمیمات مدیریتی این باشگاه اثرگذار هستند و برای تیم و سرمربی نسخه می‌پیچند، با موضع‌گیری شدید علیه مدیریت فولاد، آنها را وادار کردند تا دور مهدی رحمتی را خط بکشند. حملات و انتقادها به انتخاب این مربی به حدی سنگین بود که مدیریت عطای کار با رحمتی را به لقایش بخشید و ضمن عذرخواهی از او، سکان هدایت تیم را موقتا به احمد آل‌نعمه سپرد و کمی بعد هم عبدا...ویسی رابه عنوان سرمربی رسمی اعلام کرد. طرفداران فولاد بعد از خاطره تلخ همکاری با علیرضا منصوریان، روی خوشی به مهدی رحمتی نشان ندادند و به نوعی تمام برنامه‌های باشگاه را به هم ریختند. مدیران فولاد هم تصور می‌کردند ماجرا همین جا تمام شده و با تصمیمات جدید تیم به آرامش می‌رسد. اما حالا مشخص شده مهدی رحمتی به دلیل توافقی که با اهوازی‌ها داشته شکایت ۱۳میلیاردی ازاین باشگاه کرده است! طبق قوانین سازمان لیگ اگر قرارداد حتی روی یک کاغذ سفید نوشته شود، قانونی است و طرفین باید نسبت به آنها متعهد باشند. رحمتی در کمیته انضباطی ادعا کرده که قرارداد رسمی را امضا کرده و از روی آن عکس انداخته، بنابراین باید باشگاه فولاد کل رقم قرارداد را به عنوان غرامت پرداخت کند. در گذشته و در باشگاه استقلال نیز مشابه این اتفاق رخ داد. آنها بازیکنی خارجی را به ایران کشیدند تا قراردادش را امضا کنند ولی سریعا منصرف شدند. همان بازیکن به فیفا رفت و شکایت کرد و استقلال مجبور شد مبلغی را به عنوان غرامت پرداخت کند. حالا مهدی رحمتی امیدوار است بتواند از باشگاه فولاد به دلیل این قرارداد شکایت کند. باید دید آیا این شکایت به نتیجه می‌رسد؟ قطعا باشگاه اهوازی هم تلاش می‌کند از خود دفاع کند. 

دیگر خبرها

  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • بازیکن مطمئن سپاهان به ترکیب برمی‌گردد (عکس)
  • بازگشت مدافع محروم به ترکیب استقلال
  • آخر و عاقبت بمب نقل و انتقالات استقلال؛ ستاره‌ای که خاموش شد!
  • رجائیان: نکونام در آسیا نمی‌تواند اینگونه مربیگری کند!/ رحمتی جلوجلو به AFC شکایت کرد
  • ماشاریپوف وظایف مهدی‌پور را بر عهده گرفت!
  • جانشین نکونام مشخص شد
  • حضور «مهدی طارمی» روی نیمکت پورتو مقابل فامالیکائو
  • صالح حردانی به بازی با شمس آذر می‌رسد؛ خبر خوب برای آبی‌ها
  • شکایت مهدی رحمتی از فولاد!