Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@19:50:16 GMT

جو گومز فینال لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۴۶۶۹

جو گومز فینال لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد

یک بازیکن دیگر به لیست مصدومان لیورپول اضافه شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جو گومز مدافع جوان لیورپول به دلیل انجام عمل جراحی روی مچ پایش، فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید و آخرین بازی تیمش در لیگ برتر مقابل برایتون را از دست خواهد داد. همچنین احتمال دارد او قادر به همراهی انگلیس در جام جهانی نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش لیورپول اکو، مصدومیت قدیمی جو گومز که در دیدار انگلیس برابر هلند گریبان گیر او شده بود، در هفته های اخیر دوباره برای این بازیکن مشکل ساز شده است. گفتنی است با توجه به تعداد مصدومان لیورپول، یورگن کلوپ در بازی برابر استوک سیتی و وست برومویچ که هر دو با تساوی به پایان رسیدند، به گومز بازی داده بود. گومز در هر دو دیدار با تحمل درد پا به میدان گذاشته بود و عملکرد نه چندان خوبش برابر استوک سیتی، از سوی برخی هواداران در آنفیلد با اعتراض همراه شد.

جو گومز دیدارهای لیورپول در لیگ قهرمانان برابر رم و منچستر سیتی را از دست داده بود و در شکست ۱-۰ تیمش برابر چلسی نیز غایب بود. گرت ساوتگیت تا روز چهارم ماه ژوئن فرصت خواهد داشت که لیست ۲۳ نفره اش برای جام جهانی را اعلام کند و گومز هنوز امیدوار است تا آن زمان، آمادگی اش را به دست بیاورد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فینال لیگ قهرمانان اروپا جو گومز یورگن کلوپ جو گومز دیدار لیورپول مقابل رئال سرمربی باشگاه لیورپول فینال لیگ قهرمانان اروپا یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۴۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت گولر در رئال مادرید با درخشش در بازی گذشته تیمش کمی بهتر شده است. او در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان ۲۰۲۳ به عضویت رئال مادرید درآمد اما مصدومیت‌های پشت سر هم باعث شد او از ترکیب دور بیفتد.

پس از مدتی که او از بند مصدومیت رها شد، نتوانست اعتماد کارلو آنچلوتی را به‌دست بیاورد و تبدیل به بازیکنی نیمکت‌نشین شد. در حالی‌که شایعات زیادی در مورد جدایی او در تابستان ۲۰۲۴ به گوش می‌رسید، اما گل او برابر رئال سوسیه‌داد و سپس مصاحبه کارلو آنچلوتی که تایید کرد گولر رئال را ترک نمی‌کند، همه چیز را تغییر داد.

این ستاره ترکیه‌ای در مصاحبه جدیدی در مورد هدفش در این فصل صحبت کرد. او گفت:«ما در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم ‌و به قهرمانی در این رقابت بسیار نزدیک شده‌ایم. بدم نمی‌آید در این بازی‌ها تاثیرگذار باشم و به پیروزی و به قهرمانی تیمم کمک کنم. می‌خواهم اولین بازیکن ترکیه‌ای باشم که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.»

رئال در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بایرن مونیخ برود. آنها این هفته در دور رفت در ورزشگاه آلیانز آرنا مهمان تیم مونیخی هستند.

دیگر خبرها

  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند