Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-06@06:09:18 GMT

نیروهای نظامی برای مقابله با انواع تهدیدها آمادگی دارند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۵۲۳۸

رویداد۲۴-رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت : نیروهای نظامی استان خوزستان برابر تهدیدات داخلی، خارجی و نرم دشمنان از آمادگی خوبی برخوردارند.سردار محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به موضوعات مطرح شده در سفر سه روزه آمادگی نیروهای نظامی خوزستان در مقابله با انواع تهدیدات به استان خوزستان، افزود: همه موضوعات مانند قاچاق، تهدیدات فضای مجازی و توطئه افکنی رسانه‌های بیگانه و همه موضوعاتی که به نوعی معیشت مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد را در این سفر مورد بررسی قرارگرفت و تدابیری اندیشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: می‌توانیم به مردم اطمینان بدهیم که نیروهای مسلح در همه ابعاد در خوزستان مأموریت‌های خود را به خوبی انجام داده‌اند و این استان محل مناسبی برای سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی است.

سرلشکر باقری عنوان کرد: آنچه در ۳ روز بازدید از واحدهای نظامی و انتظامی در خوزستان، دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان و استاندار دیدیم این بود که خوزستان از نظر امنیت وضعیت مطلوبی دارد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح افزود: خوزستان جزو استان‌های مهم کشور است و به همین علت باید مکرر در این استان حضور پیدا کنیم و نمایندگان ما در این استان وضعیت خوزستان را همواره ارزیابی می‌کنند و در اختیار ما قرار می‌دهند.

سرلشکر باقری ادامه داد : خوزستان امکانات مناسبی از جمله آب و خاک دارد و امنیت موجود در این استان می‌تواند خوزستان را به یکی از توسعه یافته ترین استان‌های کشور تبدیل کند.

وی با اشاره به بازدید امروز از واحدهای انتظامی و مرزبانی خوزستان اظهار کرد: گزارش فرمانده‌هان انتظامی و مرزبانی خوزستان را شنیدیم و تدابیر و راهکارهای لازم به آنها ارائه شد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح افزود: در میدان هم بخشی از اقدامات مرزبانی، انتظامی و یگان‌های ویژه خوزستان را دیدیم و نیروی انتظامی خوزستان جزو موفق‌ترین نیروهای انتظامی کشور است.

سرلشکر باقری با بیان اینکه نیروی انتظامی در ابعاد مختلف مأموریتی در خوزستان در حال خدمت است، عنوان کرد: این نیرو در مأموریت‌های عادی مانند راهور و آگاهی و هم در خصوص ایجاد امنیت و هم مقابله با برخی اغتشاشات که در ماههای گذشته اتفاق افتاد موفق عمل کرده است.

سرلشکر باقری آمادگی یگان ویژه خوزستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: یگان ویژه خوزستان جزو زبده‌ترین نیروهای منطقه است و هم از نظر آمادگی جسمانی، آموزش، مهارت و روحیه وضعیت بسیار مطلوبی دارد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۵۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: در صورت ادامه بارندگی‌ها، پیش‌بینی تجهیزات انجام شده و آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی وجود دارد، همچنین علاوه بر اجرای مستمر لایروبی انهار، طرح ویژه لایروبی کانال‌ها و تخلیه آب‌گرفتگی معابر اصلی به‌وسیله پمپ‌های مکنده در خیابان‌های منطقه اجرا می‌شود.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از زمان اخطاریه سازمان هواشناسی مبنی بر شدت بارندگی و احتمال آب‌گرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب، کارکنان حوزه خدمات شهری منطقه اقدام به هدایت و دفع آب‌های تجمیع شده در نقاط آب‌گیر کردند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: علاوه بر کنترل و بازبینی چاه‌های جذبی، اولویت بندی معابر اصلی و فرعی برای رفع آبگرفتگی در زمان بارش‌ها انجام شده است.

قاضی‌عسگر ادامه داد: تمام نیروهای خدمات شهری طی چندین اکیپ خدمات‌رسانی و گشت‌زنی از سطح منطقه و نقاط آبگیر را انجام دادند.

وی بیان کرد: در بارش‌های روز گذشته هیچ‌گونه آب‌گرفتگی در سطح منطقه گزارش نشد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: لایروبی کانال‌ها برای پیشگیری از بروز آب‌گرفتگی در سطح منطقه انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی تجهیزات انجام شده و آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی وجود دارد، همچنین علاوه بر اجرای مستمر لایروبی انهار، طرح ویژه لایروبی کانال‌ها و تخلیه آب‌گرفتگی معابر اصلی به وسیله پمپ‌های مکنده در سطح خیابان‌های منطقه اجرا می‌شود.

قاضی‌عسگر یادآور شد: علاوه بر شناسایی نقاط آبگیر، استقرار نیرو به‌همراه تجهیزات، کنترل و بازبینی چاه‌های جذبی انجام و اولویت‌بندی معابر اصلی و فرعی برای رفع آب‌گرفتگی در زمان بارش‌ها صورت گرفته است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان عنوان کرد: در نظر داریم در برنامه‌های آتی، تمهیدات لازم را به منظور جمع‌آوری آب‌های سطحی منطقه از طریق ایجاد همکاری و ارتباط حوزه‌های خدمات شهری، فنی و عمرانی و همچنین اداره آب و فاضلاب صورت گیرد و با توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهری و جلوگیری از ورود فاضلاب به شبکه آب‌های سطحی از مشکلات بکاهیم.

کد خبر 750192

دیگر خبرها

  • حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • مسکو: «اوچریتینو» به تصرف روسیه درآمد
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن
  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین