Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@12:28:45 GMT

دنیای خیالی مردی که متهم به قتل است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۵۴۶۴

دنیای خیالی مردی که متهم به قتل است

اجتماع > اجتماعی - مرد میانسال، سال‌ها بود که تصور می‌کرد همسایه‌اش، برای او توطئه می‌چیند و با اجیر کردن دوستانش مزاحم زندگی او و خانواده‌اش شده است، برای همین نقشه کشید تا جان او را بگیرد.

به گزارش همشهری، ساعت 13یکشنبه مامورکلانتری شهرزیبا با قاضی مرادی، بازپرس جنایی تهران تماس گرفت و گفت 2مرد میانسال در درگیری چاقو خورده‌اند که یکی از آنها جانش را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌دنبال این تماس، قاضی جنایی به همراه مأموران تجسس خود را به محل حادثه در بلوار تعاون رساندند.

بررسی‌ها حکایت از این داشت که عامل جنایت با 2قبضه چاقو به سمت 2مرد همسایه‌ حمله‌ور شده و به آنها ضرباتی زده است، پس از آن از شاهدان خواسته تا با پلیس تماس بگیرند. همین کافی بود تا متهم دستگیر شود. او در بازجویی‌ها به قتل با انگیزه انتقام‌جویی اقرار کرد. ضمن اینکه جسد قربانی به پزشکی قانونی انتقال یافت و مرد مجروح برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

متهم به قتل که مردی 48ساله است دیروز برای تحقیق به شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران منتقل و پس از بازجویی به پزشکی قانونی معرفی شد تا سلامت روانی وی تحت بررسی قرار بگیرد.

اعترافات عجیب

متهم در بازجویی‌ها اعترافات عجیبی را مطرح کرد و گفت مقتول و دوستانش از سال‌ها قبل مدام برایش مزاحمت ایجاد می‌کردند. او در گفت‌وگو با همشهری جزئیات جنایتی که مرتکب شده بود را بازگو کرد.

مقتول را می‌شناختی؟

او 56ساله و نظامی بازنشسته بود. از سوی دیگر با یکدیگر همسایه بودیم. من در طبقه دوم زندگی می‌کردم و او طبقه اول. ضمن اینکه مغازه‌ای کنار ساختمان ما وجود داشت که متعلق به وی بود. مقتول مزاحمت هایش را از سال 88شروع کرد که من هنوز هم دلیلش را نمی‌دانم.

چه مزاحمتی؟

خیلی زیاد است که من به چند نمونه اشاره می‌کنم! مثلا مغازه‌اش دو متر بود که مدام در حال تعمیر آنجا بود صرفا برای اینکه سرو صدا ایجاد شود و مرا اذیت کند. حتی بارها به پسرش تذکر دادم اما او مرا مورد تمسخر قرار داد و با لحن بدی با من صحبت کرد.یا نمونه دیگر این بود که هروقت ماشینم را مقابل در ساختمان پارک می‌کردم می‌دیدم تخریب شده است و مطمئنم کار مرد همسایه بود.

حتی 2 یا 3بار ‌چند نفر با ایجاد تصادف ساختگی من را اذیت کردند و کتکم زدند که همه اینها زیر سر مرد همسایه (مقتول) بود. همه اینها به کنار. موضوع ناپدید شدن برادرم هم مرا بیشتر اذیت کرد. راستش برادرم سال 92از هلند به ایران آمد و در دام اعتیاد گرفتار شد. او یک روز به طرز عجیبی مفقود شد که همسایه‌اش به ما گفت پلیس دستگیرش کرده اما من مطمئنم کار مقتول بود که او را ربود و بعد تحویل پلیس داد.

از روز حادثه بگو ؟

همانطور که گفتم مزاحمت‌های مرد همسایه ادامه داشت تا اینکه آخرین بار 29فروردین‌ماه چند نفر در پارک به من حمله کردند و بی‌دلیل کتکم زدند. مطمئن شدم باز کار مرد همسایه است برای همین تصمیم گرفتم جانش را بگیرم. برای این کار دو چاقو خریدم و روز حادثه به سمت او و دوستش در خیابان حمله ور شدم و با چاقو ضرباتی به آنها زدم. بعد به مردم گفتم زنگ بزنند به پلیس تا دستگیرم کنند و به زندان بروم چون با انجام این کار به‌شدت عذاب وجدان گرفتم و حالا هم پشیمانم.

در همین زمینه: قاتل پسربچه ۱۰ساله صحنه جنایت را بازسازی کرد افسر پلیس کالیفرنیا قاتل زنجیره‌ای ایالت طلایی ناگفته‌های پرونده پزشک تبریزی از زبان مادر مقتول قتل ‌دختر بچه ۵ ساله آق قلایی | قاتل "سلاله" دستگیر شد قتل فجیع یک کودک ۱۰ ساله در مشهد با ۲۱ ضربه چاقو | قاتل دستگیر شد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۵۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مردی که به تاریخ شفاهی رادیو مشهور است

به گزارش قدس آنلاین، در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند پژواک که پیمان طالبی اجرای آن را برعهده داشت از محمد قربانی، پیشکسوت رادیو که به تاریخ شفاهی رادیو شهره است، تقدیر شد.

قربانی از دهه ۴۰ راهی رادیو شد و با ۵۱ سال فعالیت در رادیو از مردان بزرگ در این عرصه به شمار می رود.

امروز چهارمین روز از اردیبهشت ماه رادیو در ایران به ۸۴ سالگی پا گذاشت.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • طالبان سه کشور همسایه را به حمایت از داعش متهم کرد | همسایه سوم کدام است؟
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • فیلم| تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی!
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد
  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • تجلیل از مردی که به تاریخ شفاهی رادیو مشهور است
  • مردی که ۶۰ سال پیش، تن و بدن مردم تهران را لرزاند
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!