Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@01:06:48 GMT

تیم نابینایان فارس قهرمان دو و میدانی بانوان کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۵۸۰۴

تیم نابینایان فارس قهرمان دو و میدانی بانوان کشور شد

شیراز- ایرنا- تیم بانوان فارس در رقابت های دو و میدانی نابینایان باشگاه های کشور و انتخابی تیم ملی که در تهران برگزار شد، بر سکوی قهرمانی ایستاد.

سرپرست تیم فارس، سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این رقابت ها که به عنوان انتخابی بازی های آسیایی 2018جاکارتا، برگزار شد، تیم فارس با پنج ورزشکار و با کسب 39 امتیاز به مقام قهرمانی کشور دست یافت، زنجان با 37 امتیاز و همدان با 36 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شکوه السادات بنارویی ادامه داد: آرزو خورشیدی در پرتاب وزنه کلاس 12، مدال نقره گرفت و در پرتاب دیسک مقام چهارم را کسب کرد.
وی اضافه کرد: فاطمه امیر زادگان در 400 متر کلاس 13، مدال طلا را بر گردن آویخت و در 1500متر مدال برنز را از آن خود کرد و فاطمه طهماسبی در 100متر کلاس 11 مدال برنز گرفت و در 200 متر مدال نقره، کسب کرد.
بنارویی اظهار داشت: عاطفه فتحی پور در 1500 متر کلاس 11مدال نقره را برای فارس به ارمغان آورد، سحر میرسلیمانی در 100 متر کلاس 12 به مقام چهارم رسید و در 200 متر به مدال نقره دست یافت.
سرپرست تیم فارس افزود: مریم زارع و مریم خرد به عنوان دونده همراه و مریم دادوند به عنوان مربی، تیم فارس را همراهی کردند.
وی گفت: نفرات برتر این رقابت ها برای حضور در بازی هایی آسیایی 2018 جاکارتا (پایتخت اندونزی) به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.
7368 /6118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش دو و ميداني بانوان نابينايان مسابقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۵۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادمرز به مدال نقره بسنده کرد

نماینده کشورمان در وزن ۵۵ کیلوگرم مقابل کشتی‌گیر کره شمالی مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نخستین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان در شهر بیشکک امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در حال برگزاری است.

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور داشتند؛ پویا دادمرز در فینال با یو رو از کره شمالی مبارزه کرد که با نتیجه ۹ بر صفر شکست خورد و مدال نقره را کسب کرد.

دادمرز پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل سجاد البیدهان از عراق روی تشک رفت که با نتیجه ۷ بر ۲ به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد و در این مرحله با تائه مین کیم از کره جنوبی سرشاخ شد و با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید تا مقتدرانه راهی دیدار فینال شود.

کد خبر 744875

دیگر خبرها

  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • مدال نقره قهرمانی کشوری بر گردن کاراته کار قمی
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسید / ۴ مدال طلا،۳ نقره و ۲ برنز
  • رستمی به نقره بسنده کرد
  • محمدرضا رستمی به مدال نقره کشتی فرنگی قهرمانی آسیا رسید
  • محمدرضا رستمی به مدال نقره رسید
  • معرفی برگزیدگان مسابقات بوچیا جام برکت و کرامت در مشهد
  • دادمرز به مدال نقره بسنده کرد
  • قهرمان کشتی آسیا به ایران بازگشت (عکس)