Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@14:12:05 GMT

برای حل مشکل ارز مسافرتی و ویزای هواداران نامه‌نگاری کردیم

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۵۸۱۷

به گزارش وانانیوز، 

سیدعلی میرغفاری در گفت‌وگویی درباره اینکه هوادارانی که بلیت جام جهانی تهیه کرده‌اند ارز مسافرتی به آنها تعلق نمی‌گیرد چون ویزا ندارند گفت: ما با توجه به این مشکلی که وجود دارد نامه‌ای تنظیم کردیم و روز گذشته با امضای تاج به وزارت ورزش ارسال کردیم تا وزارتخانه به بانک مرکزی  و سازمان هواپیمایی اعلام کند با توجه به تفاهم فیفا و کشور روسیه مبنی بر اینکه بلیت و کارتی که هواداران دارند به نام FANID مشخص شده است، به هوادارانی که این کارت را دارند، ارز مسافرتی و ویزا را برای رفتن به روسیه بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: ما در جریان نگرانی هواداران هستیم در طول روز بارها نزدیک به هزار تماس داریم و سعی می‌کنیم پاسخگو باشیم تا هواداران با توجه به اینکه بلیت تهیه کردند به مشکل نخورند. حتی از طریق سایت و روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها سعی می‌کنیم اطلاع‌رسانی کنیم تا این مشکل حل شود.

مسئول بلیت فروشی فدراسیون فوتبال گفت: هوادارانی که اصل یا کپی FAN ID را داشته باشند می‌توانند به راحتی ویزا و یا ارز مسافرتی دریافت کنند در صورتی که وزارت ورزش به بانک مرکزی و شرکت هواپیمایی اعلام کند که این کارت حکم ویزا را دارد و شرکت هواپیمایی هم باید به تمام خطوط هواپیمایی این نکته را اعلام کند تا برای تماشاگران به مشکلی پیش نیاید. ما منتظر جواب و پیگیری‌های وزارت ورزش هستیم. 35 روز زمان داریم و امیدوارم تا هفته آینده این مشکل حل شود. به محض اینکه هماهنگی‌ها صورت بگیرد اعلام می‌کنیم تا هواداران در جریان باشند.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۵۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی

به گزارش “ورزش سه”، دیدار پیکان و شمس آذر از هفته بیست و پنجم لیگ برتر به دلیل محرومیت تماشاگران قزوینی، بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد. این محرومیت تعلیقی، بعد از پرتا‌پ نارنجک در دیدار شمس آذر و تراکتورسازی، قطعی شد و حالا تماشاگران پُرشور قزوینی که در طول فصل حمایت ویژه‌ای از تیم خود داشتند؛ نمی‌توانند در این مسابقه حضور داشته باشند.

اما باشگاه شمس‌آذر حالا در اقدامی جالب توجه از هواداران خود دعوت کرده است که به هنگام تماشای مسابقه این تیم، از عکس‌العمل‌های خود فیلم بگیرند تا این باشگاه با انتشار در صفحه رسمی اینستاگرام خود، بار دیگر نشان دهد که علی‌رغم محرومیت تماشاگرانش، کماکان در این مسابقه هم تنها نبوده است. شمس آذر نوشته است:

میخواهیم شما رو در کنار خودمون حس کنیم
با توجه به حکم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت هواداران شمس‌آذر از حضور در استادیوم ، برای همراهی ما در بازی امروز در خونه‌هاتون ، در طول مسابقه با تلفن‌همراه از خودتان و واکنش‌هایتان در طول ۹۰ دقیقه مسابقه شمس‌آذر-پیکان فیلمبرداری کرده و واکنش‌های جالب‌تان (مانند ویدیوی پس از گل یا موقعیت‌های حساس) را برای ما به آدرس ایمیل یا از طریق شماره تلگرامی که در پوستر درج شده ارسال نمایید . پس از مسابقه هایلایت بازی با گزیده‌ای از تصاویر شما منتشر خواهد شد .
ما همیشه کنار همیم»

دیگر خبرها

  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • هالند سیبیلو؛ استایل جدید و عجیب غول نروژی / عکس
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی