Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

در آستانه تصمیم ترامپ درباره تحریم ها علیه ایران و برجام، سیاستمداران بلندپایه آلمانی درباره عواقب لغو این توافق به رئیس جمهور آمریکا هشدار دادند.

در آستانه تصمیم‌گیری ترامپ درباره تحریم‌ها علیه ایران و توافق هسته‌ای که به گفته او امروز اعلام می‌شود، بسیاری سیاستمداران بلندپایه آلمانی درباره عواقب لغو برجام به رئیس جمهور آمریکا هشدار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

"آندرس ناهلس"، رئیس حزب سوسیال دموکرات آلمان و "الکساندر دوربیندت"، از سیاستمداران بلندپایه حزب سوسیال مسیحی آلمان درباره عواقب لغو برجام به ترامپ هشدار داده‌اند.

"ناهلس" در این باره اظهار داشت: "شرایط دشوارتر از قبل است  و در همه زمینه‌ها اوضاع در حال جوش است. خطر لغو برجام باید همه را بیدار کند."

"دوربیندت" هم تصریح کرد: "من همچون سابق این مسئله را درست می‌دانم که این توافق همچنان وجود داشته باشد. در استدلال‌هایی که در این باره وجود دارد هیچ تغییری به وجود نیامده است." این دو سیاستمدار آلمانی این نگرانی‌ها را نه تنها برای اقتصاد آلمان بلکه امنیت در تمام منطقه خاورمیانه دانستند."

"فولکر کایدر"، رئیس فراکسیون اتحادیه احزاب متحد مسیحی آلمان هم درباره به انزوا کشاندن ایران هشدار داده و گفت:" این مسئله تنها شرایط در خاورمیانه را تشدید می‌کند. حتی اگر ترامپ از برجام خارج شود مذاکرات با تهران باید به صورت فشرده ادامه یابد."

امید نوری‌پور، از سیاستمداران خارجی حزب سبز آلمان هم درباره به وجود آمدن مسابقه تسلیحات اتمی در خاورمیانه در صورت خروج آمریکا از برجام هشدار داده و گفت: "لغو برجام خطایی بزرگ‌تر از تصمیم جرج بوش برای جنگ عراق در سال 2003 خواهد بود. اروپا باید در صورت خروج یکجانبه آمریکا از برجام با همه نیرو تلاش کند این توافق را حفظ کند."

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تحریم ها علیه ایران رئیس جمهور آمریکا رئیس جمهور آلمان اقتصاد خاورمیانه جنگ عراق پارس آمریکا هشدار تحریم برجام پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۶۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید

رهبر حزب اسرائیل بیتنو به سیاستمداران صهیونیست پیشنهاد کرد، در این روزها له یا علیه مذاکرات مربوط به توافق آزادی اسرا سکوت اختیار کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، اویگدور لیبرمن عضو کنست و رهبر حزب اسرائیل بیتنو در پیامی که امروز یکشنبه در شبکه‌های اجتماعی قرار داد و رسانه‌های عبری زبان آن را باز نشر دادند، از تمامی سیاستمداران اسرائیلی خواست از اظهار نظر له و علیه توافق آزادی اسرا موجود نزد حماس در غزه اجتناب کنند.

او در پیام خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده نوشته است: به تمام سیاستمداران پیشنهاد می‌کنم که شرایط فعلی را درک کنند و صبوری پیشه کرده و سکوت اختیار کنند، اظهار نظر و شوهای کلامی کمکی به کسی نخواهد کرد.... همانطور که بارها گفتم ما در رسانه‌های گروهی مذاکره نمی‌کنیم.

نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت‌زده استشنبه اعتراض؛ هزاران صهیونیست خواهان برکناری نتانیاهو شدندعربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاهه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار مقام قطری درباره پیامدهای حمله اسرائیل به رفح
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد؟!
  • رسانه صهیونیستی: توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است
  • توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است
  • بایدن: آمریکا، مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • بایدن: آمریکا٬ مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید
  • خروج رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق آتش‌بس صحت ندارد
  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا